Gå til innhold

Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots - Ønskeliste


Szmekken

Anbefalte innlegg

MGS4 kommer jo med en funksjon med når noe blir nevnt fra tidligere spill så får du muligheten til å se den cutscenen fra det de snakker om. Men jeg vil anbefale deg å spille de andre spillene uansett, historien er så innviklet at jeg tviler på om du får med deg alt bare ved å se noen gamle cutscenes...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

I Guns of The Patriots håper jeg Kojima i stor grad viderefører de gamle karakterene (slik det ser ut på div. trailere) og i mindre grad involverer nye. I likhet med trådstarter håper jeg også at bossene ikke er så overnaturlige, slik de var i Snake Eater.

 

Er det forresten noen som har en samling av alle de forskjellige trailerne for GotP som er kommmet? Vet jo de fleste ligger på youtube, men syns det er enormt rotete der. Er så mange av de samme, bare med forskjellig navn, og part 1, 2, 3 osv.

 

Fint hvis noen kunne postet alle de forskjellige.

Lenke til kommentar

Ingen problem det vet du. Her har du alle som er sluppet. De kan også nytes i HD (720p), mye bedre enn youtube :!:

 

Imidlertid vil jeg benytte anledningen til å advare deg og andre mot spolers i trailerene. Må innrømme at dte er noe uinntelegent av helten vår å gi bort så mye av handlingen i trailerene. Eller kanskje han holder os for narr som vanlig? :blush:

Lenke til kommentar

Tror ikke Kojima avslører noe i trailerene, en av hovedgrunnene til at spillet slippes samme dag over hele verden er jo nettopp for å unngå spoilers, så det hadde vært litt rart om han kom med spoilers i trailerene...er nok bare typisk Kojima å lede oss i helt feil retning ;)

Lenke til kommentar

Er faktisk ikkje slik i alle spill, syns det er veldig rart egentlig.

 

EDIT: Gleder meg noe inn hampen til eg mottar samleboksen med alle spillen. Fatter og begriper ikkje kor MGS1 til PS1 er blitt av, så eg gleder meg til eit gjensyn med den tittelen. MGS3 må eg orke å fullføre denne gangen også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Forstår ikke hva alle har imot "Snake Eater"...i mine øyne er det det beste av dem. Ja, kameraet er kjipt, og det er vanskelig å få overblikk over ting rundt seg, men slutten veier opp for alt det...eneste spillet som jeg nesten har begynnt å grine av.

Lenke til kommentar

Helt enig, slutten på "Snake Eater" er i mine øyne det beste eksempelet som finnes på hvor bra et spill faktisk kan være...har sett slutten flere ganger i ettertiden og klarer fortsatt ikke å se den uten å få gåsehud og tårer i øynene :p

Lenke til kommentar

Slutten i MGS en og to kan da absolutt måle seg?

 

-

 

Har en ting til jeg vil adde til ønskelisten. Når jeg nå spiller gjennom MGS2 igjen kom jeg til å tenke på skap. Ja, skap. Jeg håper vi får muligheten til å gjemme fiender fra andre patruljerende fiender. Om ikke i skap, så et annet lignende alternativ.

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva alle har imot "Snake Eater"...i mine øyne er det det beste av dem. Ja, kameraet er kjipt, og det er vanskelig å få overblikk over ting rundt seg, men slutten veier opp for alt det...eneste spillet som jeg nesten har begynnt å grine av.

 

Eg føler egentlig ikkje at eg har grunnlag nok til å kunne dømme spillet. Men det har seg slik at dette spillet,blandt andre, havnet litt om hverandre. Fikk PS2 av dama, og det var mye som skulle handles inn. Så så da blei det litt mye frem og tilbake spilling på mange titler. Men for å vere heilt ærlig, Snake Eater var veldig kjedelig de 5,6-7 timene eg spillte spillet. Og det var med på å legge det til til sides det også.

 

Men når eg kjører igjennom spillene på rekke og rad er nok intressen og suget der for fullt, derfor så gleder eg meg så veldig til eg får denne pakken :)

Lenke til kommentar
Men når jeg kjører igjennom spillene på rekke og rad er nok intressen og suget der for fullt, derfor så gleder jeg meg så veldig til jeg får denne pakken :)

 

Samme her. Når jeg nå er ferdig med MGS2 igjen vil jeg prøve meg på MGS3 på nytt. Det vil si, jeg har jo rundet det et par ganger, men har aldri fått MGS-godfølelsen av det. Håper på en større suksess nå.

Lenke til kommentar

Jada jeg har flere ting på ønskelisten min jeg.

 

I MGS 1 og 2 er det slik at man må lagre for å høre hva "lagrepersonene" i spillet har å si. Velger man å ikke lagre sier de bare "Good luck Snake", eller "Talk to you later Jack". For meg som ikke saver ofte blir det veldig tungvindt å høre hva disse personene har å si, ved at jeg må savee mer enn jeg strenkt tatt behøver. Og man må få med seg hva de sier, for det har en del å si på forstålelsen av historien. Spesielt med Rosemary.

 

Jeg håper altså at personene snakker selv om du velger å ikke lagre.

Lenke til kommentar
Ønskeliste... at jeg slipper å kjøpe 2 versjoner av MGS4. MGS4 Sub-ettellerannet. Jeg elsker spillserien mer enn de fleste andre der ute, men likevel.

Samme her! Men ser jo likevel ut som om online kommer i en egen pakke ...

Ikke MGS4 og MGO sammen? Trodde de skulle havne på samme disk og greier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...