Gå til innhold

Leter etter bra skytespill til helt grei pc.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har ingen kule spill på dataen min og vi skal ha lan snart så jeg tenkte å spørre dere om dere vet om et bra spill til disse specsa:

AMD Athlon 64 Processor 3000+ 1.GHz

1 GB RAM

DirectX 9.0c

NVIDIA GeForce 7300 GT

Realtek AC97 Audio

Liker best skytespill, fps eller 3rd-person er det samme. Har spilt Doom 3 og Gears of war og likte de så ser etter sånne typer spill;

Skyting av forskjellige stygge monstre

Skvettelementer

Fete våpen

MYE blod og gørr

Trenger ikke nødv. å være bosser i det. Og det trenger ikke å være spesielt bra historie... Grafikken går jo ut på specsa litt lenger opp så...

Jaja takk :p

Endret av pompews
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har spilt to Serious Sam spill, husker ikke hva det heter. Det var hvertfall et hvor man hadde revolvere osv og kunne være sånne pirater og astronaut-liknende folk. Også var det en sånn okse som løp mot deg hele tiden og masse hodeløse folk som løo rundt med bomber :p Lots of fun Edit: The First Encounter var det det het ja.

Det andre var litt bedre grafikk, men der var det sånne ape-krigere og små blå aper og gatling-basoka og rett og slett sånn hawaii-krig.

F.E.A.R går jo sikkert an, men er ikke det helsikes skummelt? :p

Endret av pompews
Skrevet (endret)

Okei fikk veldig lyst til å kjøpe Serious Sam: The First Encounter og Red Faction (til pc)

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de? Helst norsk butikk.

Endret av pompews
Skrevet (endret)

Red Faction (den første) er forøvrig et fantastisk bra spill, både multiplayer og singleplayer, husker jeg elsket hvert eneste sekund av det spillet :)

Regner vel med at du har spilt Half Life \ Half Life 2?

Endret av Mompen
Skrevet (endret)

Orange Box burde gå på den riggen der. Mye morro å hente derfra.

Edit: Inneholder Half-Life 2 (som noen nevnte tidligere), Episode I, Episode II, Team Fortress II og Portals.

Endret av PantZman
Skrevet

Har spilt Half Life 1.

Skal sjekke ut Orange Box...

Hadde RF før til ps2. Lånte det bort til en onkel som rota det bort x) Også RF 2 men det er jo noe helt forskjellig :p

Så er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Serious Sam og RF til PC?

Skrevet
.

Det andre var litt bedre grafikk, men der var det sånne ape-krigere og små blå aper og gatling-basoka og rett og slett sånn hawaii-krig.

Er det Far Cry du tenker på?

Skrevet

Serious Sam spillene er morsomme i små doser... vet ikke om noe sted de selger de nå.

Red Faction til PC kan du kjøpe fra play.com - 7,99 euro, ca 65 kroner inkludert frakt rett i postkassa. De har 2'ern også, til 12,49 euro - ett ganske annerledes spill, men jeg syntes det var ganske ok.

Skrevet

Crysis? Eventuelt FarCry hvis pcen ikke takler det. Bioshock er jo ett veldig fint fps spill, men man blir fort vant til folkene som hopper frem for å skremme deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...