Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Darkbuster har tatt tilbake avtaren sin?

Han er en hyggelig fyr som jeg støter på rundt det sosiale av forumet. :wee:

Skrevet (endret)

Nææææhæhæhæhæhæh han like HENTAI !! hahahahhaha. *bruke ironi*

Martinma er en jævla kødd som etter min mening enten burde bli tvangsinnlagt eller pelle seg dit pepper'n gror. :angry: og hvis du ikke slutter å være sånn som du er nå får du det ikke lett her omkring. Jeg veit du er ny men, vær så snill å ta deg sammen.

Endret av Addan
Skrevet

Addan, eller Adrian som han heter er en grei fyr som har plagsomt besøk atm. xD

Han er irritert på martinma som flere andre her på forumet.

Skrevet

Den var... Drøy... detta er et diskusjons forum, kan vel ha mine egne meninger? eller er ikke det lov? Ja jeg har rare meninger, men betyr det da at jeg skal si noe jeg ikke mener?

Skrevet
Den var... Drøy... detta er et diskusjons forum, kan vel ha mine egne meninger? eller er ikke det lov? Ja jeg har rare meninger, men betyr det da at jeg skal si noe jeg ikke mener?

Er ikke et diskusjons forum, men et diskusjonsforum.

Skrevet

Oddvar Knus kommer fra Stavanger, og er skeptisk til det meste rundt omkring. Men har innlegg som kan rette de som er ovenfor, noe jeg synes han har sin fulle rett til.

Skrevet

Canavasman veit jeg ingenting om, men han er sikkert en koselig kar. Så har han bilde av en byste på avataren sin (jaha hvorfor det?) :)

Skrevet

Martinma har jeg egentlig et dårlig inntrykk av. Med tanke på oppførsla hans i Avatarvurderings-tråden, samt har et bilde av person med downs syndrom i avataren sin, plassert i et humoristisk scenario. Virker som en veldig umoden person, jeg generelt har lite til overs for.

Skrevet

Frohman Virker som en seriøs og respektert forumbruker jeg har et veldig godt inntrykk av. Han har det med å skrive innlegg som får meg til å trekke på smilebåndet, og utifra avataren antar jeg at han liker scrubs :D Very nice

Skrevet

Addan er 93-modell med en veldig kul avatar. Ingen relgiøse hensikter med avataren, og jeg møter han støtt og stadig i enten det sosiale, eller i OT-baren på forumet. Liker å få avataren sin vurdert, og er glad i Led Zeppelin.

Skrevet

darkbuster, er tilbake til den gamle avataren.

darkbuster er mykje på sosialt og lekeplassen. meiner han har ein tråd på lekeplassen som blir mykje brukt. flott kar trur eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...