Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet
uten og sjekke noen poster så kan jeg si at jeg vet ingen ting , vi vanker ikke i de samme tråder eller så er jeg totalt fraværende når jeg leser poster

Må dessverre si at jeg ikke vet noen verdens ting om deg Mato :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe særlig om Addan, bare at han har 271 innlegg og er stor tilhenger av Led Zeppelin. Var også aktiv i tråden "Hvor mye vet du om brukeren over deg" senest igår.

Skrevet (endret)

Skyline1 har et brukernavn som jeg av en eller annen grunn husker veldig godt :p Han er interesert i biler antar jeg siden han har en kul bil som avatar. Ble medlem i år og har overaskende mange innlegg til å være så ny. Han har en veldig kul signatur som får meg til å le hver gang :)

Endret av Addan
Skrevet (endret)

En skikkelig apekatt ser det ut til, som postet innlegget sitt mens jeg postet om Håks. :p Jeg vet egentlig like lite om Oddvar som om Håks.

Red.: OH! Jeg er hyggelig. :) *kosepåpews*

Endret av Quayle
Skrevet

Håks virker som en fin fyr. Han har fått seg en ny avatar som er veldig fin, men ejg klarer ikke å connect'e han med den. Jeg kjente han my bedre igjen da han hadde den andre avataren med et piggsvin elns.

Skrevet

Addan er en hygelig fyr som jeg støter på litt ofte. Han har mest sansynlig de samme interessene som meg og han liker Led Zeppelin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...