spaltcha Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) SimCity Societies (Samfunn) er et avslappende spill. Sitter bare å kooooser med musa.... Endret 4. januar 2008 av spaltcha
ht! Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 hay. prøv "olumpus: zeus" gamelt spille med guder og sånt... skal bygge en by og beskytte den. det er ganske artig egentlig. beroligende i allefall. trur d va d... har det ett eller anna sted hær sjø. kan lete etter det i mårra..
Frederick_ Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Roller Coaster Tycoon kjempe avslappende spill synes jeg i alle fall
Matsemann Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Sitter bare å kooooser med musa.... Rollercoaster Tycoon, men det kan nok bli litt vel hektisk til tider. Trackmania Nations, gratis bilspill, selv om det heller ikke er så avslappende når det ikke virker. The Settlers 6. Prøv demoen her (torrent fra Gamer.no)
Xifi Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hvis du trenger flere tips så kan du alltids prøve Heroes of might and magic2 (Homm2) Homm3 og Homm5, og hold deg utenom 4-ern den er ikke noe gøy
dapre Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Sier bare Heroes of Might and Magic III Enig der. Ellers er alt av Adventure/eventyr spill meget avslappende. Sa noen feks Broken Sword serien ?
bossul Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Mange gode forslag her...må se på civilisation 4 igjen =P Mitt forslag er da å spille campaigns i Medieval spillene...om du tar deg tid, er det utrolig avslappende og morro. + at om du bli sugen på litt action, kan du utkjempe et slag eller to selv^^
agail Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) FM 08 Utrolig avslappende å bare sitte å trykke, men man burde være litt interisert i fotball da. Backpacker spillene vis du er litt interisert i spørre spill. Endret 6. januar 2008 av agail
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du trenger flere tips så kan du alltids prøve Heroes of might and magic2 (Homm2) Homm3 og Homm5, og hold deg utenom 4-ern den er ikke noe gøy Tullprat! 4'ern er den beste av dem alle! Veit at ingen i hele verden er enig.. *krype sammen og forvente uendelig ris fra sju vinkler*
Keylar Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte Civilization 4 med noen tilleggspakker på steam, så ut som ett morsomt spill. Orker ikke prøve ikveld men er det litt som rome:total war?.
lostone Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvis du liker adventurespill så anbefaler jeg Monkey Island serien.. Satt og humret meg gjennom 3`ern husker jeg
Keylar Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 I Civilization IV er det ikke noe "campaign", virket som alt var custom maps.?
Alhe Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nettopp runda første Sam & Max episode, anbefales på det sterkeste, til tider hysterisk morsomt Gjør et søk på Sam & Max her på gamer.no så finner du blant annet både demoer og hele episoder som er lagt ut gratis, og lovlig. Endret 9. januar 2008 av Alhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå