Gå til innhold

Lagspike i COD4 - ca hvert minutt


Anbefalte innlegg

Ja, du leste riktig. Every single minute jeg spiller COD4 (Call of Duty 4: Modern Warfare for den uopplyste ;) ) får jeg en ekkel lagspike som utarter seg i en stor spike og "Connection Interrupted" kommer blinkende. Rett gameplaymessig hopper charactern min fram og tilbake, ja dere VET hva en spike er. :p

 

Syntes jeg har lest noe om wireless+Vista= trøbbel, men nå finner jeg det ikke igjen. Noen som har tips evt. en magisk hotfix, så vil dere få andrefødte ettersom førstefødte ble lovet Blizzard hvis de fikset serverne.

 

Værsåsniiiiiiiiill...? *puppy eyes*

 

Har forresten søkt på forumet, men tror ikke noen andre har samme problem, mest connection issues og grafiske feil. Correct me if I`m wrong!

 

BiNko!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel kabel.

 

:)

 

Man kan ikke game på wireless. I værstefall må det være liten avstand og få hindringer til ruteren.

 

 

edit: skjer dette bare i COD? Kjør uansett en ping test over noen minutter og se om du fremdeles opplever spikes.

eks: "ping google.com -t"

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Heisann, takk for svar! :)

 

Hmm. Pinga et par minutter nå, og gj. snitt er på ca. 137 ms. med et par "forespørsel avbrutt" innimellom.

 

Det er ganske... dårlig, hva?

 

EDIT: Når du sier det skjer det innimellom i andre spill og, hvertfall CS:S. Ikke wow. Eller kanskje jeg bare ikke merker det. Ikke spikes som i cod hvertfall. :p

Endret av Binko
Lenke til kommentar

En liten update her;

 

Prøvde med kabel nå.

 

Pinga 37ms med ingen forespørsel avbrutt.

 

Gosh darnit, det er jo ikke sånn hos kompisen min (hos meg altså), men han har bærbar med integrert.. Kan det være mulig å skylde på USB-adapteret..?

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre styrke etc.? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...