Gå til innhold

Asus M3A vs M2N32-SLI Deluxe


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny PC, jeg har budsjett på rundt 6-8 tusen kroner, jeg SKAL ha AMD, og jeg skal ha en 6400+ Black Edition.

 

Men jeg er ikke sikker på hvilket hovedkort jeg skal velge. (Skal ha ASUS)

 

valgene mine står mellom:

 

Asus M3A socket AM2+ og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342648

 

og M2N32-SLI Deluxe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321030

 

jeg synes M3A kortet virker for billig i pris, men samtidig har den 10 USB porter og 2600 Maks. databushastighet

 

mens M2N32 kortet virker som ett topp kort, men med kunn 6 USB porter og 1000 i Maks. databushastighet.

 

og mens jeg er her, lurer jeg på hvilke begrensninger jeg får med en 500W strømforsyning

Endret av SubtleINC
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

ASUS M3A er et godt hovedkort som fungerer flott sammen med 6400+ Black Edition (har denne kombinasjonen selv, MEN for all del IKKE installer nettverksdriveren som følger med på drivercd`en denne inneholder en ganske så alvorlig bug som låser maskinen under oppstart av windows, last ned en oppdater utgave fra fra Asus. 500w strømforsyning skulle gå greit om den er av god kvalitet.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

sli er unødvendig, dagens skjermkort leverer.

500 watt, kansje for lite uansett til sli.

du skal ikke overklokke hovedkortet men kun prosessoren dvs

du rører ikke FSB men multiplier,

den kobberheatpipe løsningen på hovedkortet virker veldig smart, men koster ekstra, tror du lever bra på spare litt her og der.

 

Kan si hovedkortet mitt røyk asus, hiperen min røyk. fikk igjen på garanti. under 1 år, hiperen varte da lengre.

 

 

save money if u dont need em

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...