Gå til innhold

WD My Book Premium ES Edition- følger med kabel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fulgte med USB kabel men ikke eSata kabel på de jeg har kjøpt.

 

Men det var en versjon med eSATA?

 

Yepp, var akkurat samme disken.

eSata kabler koster vel 50-60 kr hvis jeg ikke husker feil.

Har du eSata utgang på HK da?

 

Nei. Men har SATAII, kjøper bracket. Har forresten en annen pc med SATA 1(150mb/s). Kan jeg kjøpe eSATA-bracket til den og da bruke eSATA istedet for USB?

Lenke til kommentar
Nei. Men har SATAII, kjøper bracket. Har forresten en annen pc med SATA 1(150mb/s). Kan jeg kjøpe eSATA-bracket til den og da bruke eSATA istedet for USB?

 

Kan ikke garantere noe men det burde gå.

 

Hvis det ikke er noe spesialtilbud du har funnet på akkurat denne disken så er du vel klar over at det er kommet nye modeller, Home Edition, Studio Editon og kanskje fler.

 

De er nok neppe bedre men har en litt annen design og flere grensesnitt, ville nok heller kjøpt en av disse dersom prisen var lik.

Lenke til kommentar
Nei. Men har SATAII, kjøper bracket. Har forresten en annen pc med SATA 1(150mb/s). Kan jeg kjøpe eSATA-bracket til den og da bruke eSATA istedet for USB?

 

Kan ikke garantere noe men det burde gå.

 

Hvis det ikke er noe spesialtilbud du har funnet på akkurat denne disken så er du vel klar over at det er kommet nye modeller, Home Edition, Studio Editon og kanskje fler.

 

De er nok neppe bedre men har en litt annen design og flere grensesnitt, ville nok heller kjøpt en av disse dersom prisen var lik.

 

Studio Edition er 300 kr dyrere. Trenger dessuten ikke firewire.

Western Digital My Book Studio Edition 500 GB

 

Men med SATA 1, vil eSATA da bli raskere enn firewire/USB? Ellers er det ikke noe vits...

Lenke til kommentar
Studio Edition er 300 kr dyrere. Trenger dessuten ikke firewire.

Western Digital My Book Studio Edition 500 GB

 

Men med SATA 1, vil eSATA da bli raskere enn firewire/USB? Ellers er det ikke noe vits...

 

Forskjellen mellom SATA1 (150MBps) og SATA2 (300MBps) er mer teknisk enn noe du opplever som bruker, begge gir høyere ytelse enn en enkelt disk kan levere.

 

Kan uansett ikke garantere at ting vil virke, men det burde det gjøre.

 

edit: eSata skal gi deg mye bedre ytelse enn både FW og USB.

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...