Gå til innhold

[HATE] COD4 Klan for Ps3 - Avsluttet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne være med i Hate. Er rank 7 i skrivende stund men regner med å være rank 12 i morgen. Har ikke kjøpt mic. ennå - noen som har tips til en bra, men billig mic? Mulig jeg kjøper meg Warhawk pakken, men vet ikke om jeg har lyst på spillet.

 

PSN ID: j-bim

 

EDIT: lvl 12 nå. Kan jeg adde clan tag?

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Vil gjerne være med i Hate. Er rank 7 i skrivende stund men regner med å være rank 12 i morgen. Har ikke kjøpt mic. ennå - noen som har tips til en bra, men billig mic? Mulig jeg kjøper meg Warhawk pakken, men vet ikke om jeg har lyst på spillet.

PSN ID: j-bim

 

Du kan gi meg spillet, så kan du beholde mic'n selv, det er en vinn, vinn situasjon. :p

Lenke til kommentar
Er folk fortsatt interessert i å drive med en klan eller? Laber aktivitet om dagen syns jeg, hehe :p Tenker da spesielt på forumet..

 

 

MYE skyldes det IDOTISKE invite greiene til COD4..

Er jo umulig å få joinet venner og organisere når man

får unable to connnect 9 av 10 ganger..

 

Jeg tar imot invites hele tiden, men kommer sjeldent inn.

Før det kommer en patch blir det vanskelig å spille klan kamper tror jeg.

 

Skulle spilt ihvertfall 2-3 klan kamper i uken om det hadde vært stabilt.

vi er jo mange medlemmer online hver kveld ser jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan er stemingen for å bare droppe klanen? Ser at noen vil være med i klaner med litt mer aktivitet, og jeg selv er altfor lite aktiv til å være leder.

 

Jeg beholder dere gjerne på vennelisten for å spille med dere når jeg kan. Men jeg ser at jeg ikke har tid til å være med å arrangere noe særlig.

 

Egentlig vil jeg oppfordre de som har lyst til å få igang noen kamper i uken ta kontakt med braxyboy også kan de som aldri spiller gjøre som de vil :p

 

Tror klanen ble litt mer laidback enn planlagt, og at flesteparten som faktisk spiller en del synes det er litt kjipt.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Hvordan er stemingen for å bare droppe klanen? Ser at noen vil være med i klaner med litt mer aktivitet, og jeg selv er altfor lite aktiv til å være leder.

 

Jeg beholder dere gjerne på vennelisten for å spille med dere når jeg kan. Men jeg ser at jeg ikke har tid til å være med å arrangere noe særlig.

 

Egentlig vil jeg oppfordre de som har lyst til å få igang noen kamper i uken ta kontakt med braxyboy også kan de som aldri spiller gjøre som de vil :p

 

Tror klanen ble litt mer laidback enn planlagt, og at flesteparten som faktisk spiller en del synes det er litt kjipt.

 

 

 

Hvorfor ikke meg?

 

 

 

Vi hadde et godt oppmøte for under en uke siden, så ser egentlig ikke problemet, vi kan starte å ha 2 ganger i uken, hvis det er interesse for det.

 

Jeg fikk ikke tid til å spille i helgen, siden jeg var bortreist.

 

Håper folk kan være lit aktive ihvertfall.

 

 

Neste kamp vi skal ha, så bør vi kanskje sende ut en PM til alle medlemmene, så alle få en påminnelse om at de er i en klan, og at de er invitert til trening. :)

Endret av Skyax
Lenke til kommentar

Skrev braxy fordi han ytret et ønske om å flytte til en mer aktiv klan. Og hadde såvidt jeg vet mulighet til å invitere flere. Dermed kunne de som ønsket mer fart bli med han :)

 

Men for all del.. hvis flesteparten ønsker at klanen blir bevart, så trenger vi ikke fjerne den. Jeg kommer selv til å fortsette å spille når jeg har tid, og til å invitere de jeg har på friendlist, og håpe på invites fra dere.

Lenke til kommentar

Tipper det er litt laber aktivitet fordi det er mange som er ca 15\16 år som faktisk må konsentrere seg om skole. Det er jo litt kjipt å havne opp som vaskehjelp fordi du spilte COD4 ( satt det litt på spissen men dere skjønner sikkert hva jeg mener). Pesronlig har jeg ikke så mye tid til å spille i ukedagene men mest i helgene men det kommer litt anpå hvor mye lekser/prøver vi har. Men det er jo uansett hvis dere melder dere ut av klane gøy å ha dere på vennelista sånn at vi kan spille sammen ( hvis dere har plass på lista da)

 

Er det forresten noen som blir med å spille i helga? Bare spille sammen eller ha en trening?

Lenke til kommentar

Kjiptå høre detta...

Trur det kunne blitt en grei klan bare inv greiene i spillet kunne funka skikkelig...

Hakke hatt så mye tid til spilling i det siste pga trening jobb og kurs..

 

Eivicious: Regner med at det blir litt spilling i løpet av helga... Jobber så det passer inn i hvertfall. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...