Gå til innhold

Hvilken Fotballdrakt er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjett i vei:

River Plate

Bangern: Hyggelig at du poster :) men hvis du orker og bla litt er drakten postet ;) Gorilla gutten, Ta en ny drakt! :)

åja, tenkte ikke over dette da jeg satt på skolen, hehe hadde ikke tid til å se igjen om heller, å jeg kunne ikke husket å ha sett den forrige gang jeg leste innleggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjett i vei:

River Plate

Bangern: Hyggelig at du poster :) men hvis du orker og bla litt er drakten postet ;) Gorilla gutten, Ta en ny drakt! :)

åja, tenkte ikke over dette da jeg satt på skolen, hehe hadde ikke tid til å se igjen om heller, å jeg kunne ikke husket å ha sett den forrige gang jeg leste innleggene.

Det går bra mann! :) Grattis med det 200de innlegget btw ;)

Skrevet

Kan du legge til noen regler i første posten som f.eks (hentet fra Friends Quiz tråden)

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål.

- Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder.

Bare et forslag :)

Skrevet (endret)
PSG (Paris saint germain)

Nei. Ikke Europa.

Hvis svaret er feil svarer jeg ikke. Er svaret riktig sier jeg ifra. Selv om det er riktig kan det ta litt tid. Har noen lekser som må gjøres

Endret av Gorilla-Gutten
Skrevet (endret)
Kan du legge til noen regler i første posten som f.eks (hentet fra Friends Quiz tråden)

- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål.

- Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål.

- Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder.

Bare et forslag :)

Ja Hvorfor ikke! Men jeg kutter 24 timer! ;)

EIT: Atlante men en pojke svarte før meg ;)

Endret av PlayStationMannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...