mhm. Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Har tenkt til å forhåndsbestille det nye Battlefieldspillet som kommer til PS3, men så ser jeg at det finnes 2 forskjellige versjoner av spillet. Bad Company og Bad Company Gold edition. Jeg klarte ikke å lese meg frem til forskjellen, så da lurer jeg på om noen her vet hva forskjellen er.
HerrGhost Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 jøss, visste ikkje at det fantes en gold edition engang. høres spennende ut.
CebteR Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hva er det som er så bra med gold edition? følger det med noe mer? Eller er det på en måte en form for collectors edition?
Markus1802 Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Har også lyst til å vite dette? Noen som vet?
iNTEGRALiS Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Gold Edition er vel en såkalt " Samlepakke " og hva den inneholder er usikkert. Google it or something
MrUrge Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Har noen spørsmål til Battlefield: Bad Company.. 1. Det er på internett? 2. Hvis det er på internett, er det med stats sånn som i Battlefield 2 til pc? 3. Når kommer det ut ?
Fruktkake Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Sikkert et lite kjæledyr som følger med deg i krigen.
Pañolada Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Eller bare en liten figur elns som følger med i boksen.
henky Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Har noen spørsmål til Battlefield: Bad Company.. 1. Det er på internett? 2. Hvis det er på internett, er det med stats sånn som i Battlefield 2 til pc? 3. Når kommer det ut ? Et fps-spill som BF:BC som ikke er på nett ville vært banebrytende nå til dags. Spillet kommer ut i US 25 marsj, for de som importerer.
MrUrge Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, tenkte det var på nett, men måtte bare forsikre meg Men blir det stats?
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Noen som orker å linke meg til en side hvor jeg kan forhåndsbestille? Hvis det i det hele tatt går an å forhåndsbestille enda da -MK-
AndreasGS Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 http://www.videogamesplus.ca/product_info....ducts_id=13699/ Det er import da.
mhm. Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Noen som orker å linke meg til en side hvor jeg kan forhåndsbestille? Hvis det i det hele tatt går an å forhåndsbestille enda da -MK- www.playx.no BF:BC skal visstnok være veldig fokusert på 1-player modusen, men regner med at det er en bra MP-funksjon også.
-MK- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Noen som orker å linke meg til en side hvor jeg kan forhåndsbestille? Hvis det i det hele tatt går an å forhåndsbestille enda da -MK- www.playx.no BF:BC skal visstnok være veldig fokusert på 1-player modusen, men regner med at det er en bra MP-funksjon også. takker for link Men er det virkelig ingen som vet forskjell på Gold Edition og vanlig?
aJens1 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Har tenkt til å forhåndsbestille det nye Battlefieldspillet som kommer til PS3, men så ser jeg at det finnes 2 forskjellige versjoner av spillet. Bad Company og Bad Company Gold edition. Jeg klarte ikke å lese meg frem til forskjellen, så da lurer jeg på om noen her vet hva forskjellen er. Hvor er det du fant BF BC Golden Edition?
-MK- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Her er ett eksempel: *Eksempel* Vetkje om linken funker, fordi jeg måtte søke internt på sida deres for å finne fram til dette Gå inn på www.playX.no og søk etter ps3 titler ved navn battlefield så skal det komme opp;) -MK- Endret 15. januar 2008 av -MK-
Karlson Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Du kan forhåndsbestille på Absolutt Spill. Edit - oppdaterte url. Endret 15. januar 2008 av Karlson
Markus1802 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hvordan er det med det å spille med Europeiske spillere på den Amerikanske versjonen fra Canada(VGP)?
aJens1 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hvordan er det med det å spille med Europeiske spillere på den Amerikanske versjonen fra Canada(VGP)? Er vel aldri godt og si. Jeg kjøpte CoD4 fra Canada. Gikk veldig bra og spille med kompiser fra Norge til og begynne med, men så kom det en oppdatering som gjorde at spill kjøpt i EU fikk spille innen EU og da sitter jeg her og spiller med folk fra US osv. Litt kjipt.. For og være sikker får jeg vel lure alle jeg spiller med til og handle fra VGP...
hardkjerne Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Interessant det du nevner, at noen spill faktisk har soneinndeling, er det noen som vet om oversikt over hvilke som er det? Motorstorm har feks også dette problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå