Gå til innhold

Problemer med wireless internett på PS3 (D-link DI-524)


vinzenT

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal snart flytte PS3'en til en annen plass, så jeg gidder ikke å trekke kabel til der den står nå. Planen var å bruke trådløst internett, men jeg får det ikke helt til å funke

 

Jeg går på settings og internet connection settings. Her kommer det et wizzard der jeg kan bestemme om jeg vil ha wireless eller wired connection osv. Playstationen finner det trådløse internettet, men når jeg skal teste internettet, så klarer den ikke å "obtain Ip-adress" eller hva det nå heter. Jeg har slått av passord på ruteren, men det funker fortsatt ikke.

 

Jeg fatter ikke helt de andre instillingene, så jeg hadde satt stor pris på litt hjelp :)

 

 

-vinzenT

 

EDIT: Kablet internett funker helt knirkefritt

Endret av vinzenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg skal snart flytte PS3'en til en annen plass, så jeg gidder ikke å trekke kabel til der den står nå. Planen var å bruke trådløst internett, men jeg får det ikke helt til å funke

 

Jeg går på settings og internet connection settings. Her kommer det et wizzard der jeg kan bestemme om jeg vil ha wireless eller wired connection osv. Playstationen finner det trådløse internettet, men når jeg skal teste internettet, så klarer den ikke å "obtain Ip-adress" eller hva det nå heter. Jeg har slått av passord på ruteren, men det funker fortsatt ikke.

 

Jeg fatter ikke helt de andre instillingene, så jeg hadde satt stor pris på litt hjelp :)

 

 

-vinzenT

 

EDIT: Kablet internett funker helt knirkefritt

 

 

Hei

 

Det kan virke som om routeren er satt opp til å ikke tildele IP-adresser automatisk. Tildel IP-adresse manuellt. Samme som du bruker for å logge på router (feks 192.168.2.xxx) der xxx = den du tildeler manuellt. Feks 47.

 

--bytes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...