Gullars Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei! Maskina til far min har krasja, og han MÅ ha ny i morgon... Eg må altså til Haugesund og kjøpa ny maskin i ein eller annan butikk der. Der er det mellom anna Elkjøp, Expert, Elprice, Telebutikken, Spaceworld og heilt sikkert andre butikkar. Budsjetttet er på 5000 kroner. Me snakkar kontor-pc - mest muleg kraft for minst muleg pengar. Nokon som har forslag? Takk Endret 1. januar 2008 av Skagen
Konge Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Elkjøphar vel en som kan passe til nettop dette med rimelige greie specs Endret 1. januar 2008 av Konge
Gullars Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Ser jo grei ut Har alltid vore skeptisk til Compaq, grunna erfaringar på 90-talet... Er det likevel verdt eit forsøk?
fflex Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 hehe, ikke noe å uroe seg for. får en grei maskin for pengene der ja.
JrRRr76 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Merk: Prisene på internett kan avvike fra butikk Men ellers, sikkert en grei PC. Pappa kjøpte for litt over et halvt år siden en HP stasjonær (HP og Compaq nesten det samme) og er kjempefornøyd med sin (selv om jeg ble litt lei meg, jeg hadde sett frem til å bygge en for han)
Laffuz Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Elkjøp EDIT: lol xD var så sein at jeg skrev de samme som noen andre hadde gjort Endret 1. januar 2008 av Laffuz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå