yabasta Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 hei. jeg får opp dette når jeg logger meg på guild wars: noen som kan hjelpe?
Bulletus Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 hei. jeg får opp dette når jeg logger meg på guild wars: noen som kan hjelpe? Har du husket på å skrive @PlayNC bak kontonavnet ditt når du logger deg inn på GW kontoen ? Har du huska på å aktivert keyen ? Er det første gang du logger deg på eller er det en gammel account som du plutselig har problemer med ? Jeg skapte en konto her omdagen , fikk opp samme meldingen som deg , men plutselig løsna det .
yabasta Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 hei. jeg får opp dette når jeg logger meg på guild wars: noen som kan hjelpe? Har du husket på å skrive @PlayNC bak kontonavnet ditt når du logger deg inn på GW kontoen ? Har du huska på å aktivert keyen ? Er det første gang du logger deg på eller er det en gammel account som du plutselig har problemer med ? Jeg skapte en konto her omdagen , fikk opp samme meldingen som deg , men plutselig løsna det . har brukt den mange ganger før. skrivd inn akkuratt det samma som nå. men denne gangen så funka det ikke. har formatert pcen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå