Atlesen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hallo! Noen som kunne laget en rå logo til clanen? Hvis noen kan,så skal det være en tøff bakrunn, helst litt sånn action.. Og det skal stå Nordic Gamers og Www.nordicgamers.4t.com ! Og noen som vet hvordan jeg får serveren til å ikke lagge? Atle Endret 1. januar 2008 av data-nerd
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 1) Hva skal logoen inneholde? Flagg? Noe fra CS? 2) Hvilken maskinvare står serveren din på? Hvor mange mbit har du?
Atlesen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 1) Hva skal logoen inneholde? Flagg? Noe fra CS? 2) Hvilken maskinvare står serveren din på? Hvor mange mbit har du? Helst noe fra Cs, eller ett norge flagg.. Er en Asus A6RP med 80 Gb harddisk å 512 ram,54mbps...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Gi et lite bilde i paint, noen eksempler.. Vi må jo vite hva du vil ha..
Atlesen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Gi et lite bilde i paint, noen eksempler.. Vi må jo vite hva du vil ha.. Det er det att jeg vet ikke hva jeg vil ha..:S Vil gjerne ha forslag..
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Vanskelig å hjelpe, når ikke en gang du veit hva du vil ha. Jeg klarer ikke å lage selv, men du kommer ikke langt uten info.
Jooakim Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hoster du serveren hjemme? Og jeg kan sikkert fikse en klanlogo om du gir meg litt mer info - farger og slikt.
Atlesen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Hoster du serveren hjemme? Og jeg kan sikkert fikse en klanlogo om du gir meg litt mer info - farger og slikt. Hvit, Action,Humor, Gevær, veit egentli ikke hvordan den skal se ut,så bare prøv dere fram!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå