Gå til innhold

Hall of fame - PvP movies

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forstår ikke hva folk ser i drakedog. Destruction Warlock som viser sine crits? :ermm:

Er man lock er det ikke noe som heter skills. Det er 2 ting som teller. Om man kan spille eller ikke. :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Forstår ikke hva folk ser i drakedog. Destruction Warlock som viser sine crits? :ermm:

Er man lock er det ikke noe som heter skills. Det er 2 ting som teller. Om man kan spille eller ikke. :p

Hva er forskjell på å kunne spille og å ha skills?

Skrevet

Hva er forskjell på å kunne spille og å ha skills?

Jeg var ikke seriøs når jeg sa det. Så la oss ikke gå off topic.

Skrevet

Fylla 2 er absolutt en kul pvp film - norsk hunter så vidt jeg vet. WCM er treg nå så gidder ikke å finne link, men den burde stå på lista og alle burde sjekke den ut.

Skrevet (endret)

Da slenger jeg ved en link til Maydie Warrior PvP .

Dette er altså en film fra level 60 da, men verdt å se. Egentlig er det en juksefilm, siden han viser omtrent kun crits. MEN, den er utrolig stilig redigert, tøffe bilder han har fått frapset. Tja, jeg liker filmen uansett. :)

Edit: er forøvrig noen håpløse stream linker til noen av filmene. Ashen filmene er kun premium servere. Harnessing Shadows har en link der siden ikke vil vises, og den andre der det er kun reklame.

Endret av Lurvefranzen
Skrevet
Fylla 2 er absolutt en kul pvp film - norsk hunter så vidt jeg vet. WCM er treg nå så gidder ikke å finne link, men den burde stå på lista og alle burde sjekke den ut.

Fylla 2 er en Critfilm. Utrolig hvilke crits en full T6 hunter med zerking kan oppnå på cloth. (<-- clicky)

Ellers så har jo jeg laga en "goodbye" pvp film fra druiden min. Ikke beste kvalitet eller gear og utrolig lang men har faktisk ikke fått så værst ratings.

Doppler - Doing it with forms - Feral Druid PvP (for langt navn xD)

Folk kan selv få avgjøre om den skal inn i hof eller ikke.

Skrevet (endret)

de jeg sitter og koser meg med:

Pat 1

Pat 2

Han er god, ikke tvil, men så skal det sies før noen klager på det, at han bli aktivt heala og bruker hauger med buffs og pots

men det beviser jo også at alli er dumme som ikke tar healerne hans først, siden det ikke ser ut til at han har dødd ennå :p

Endret av makri
Skrevet

Jeg kommer med enda et forslag. Hva synes dere om å putte filmene i spoilere?

Så det blir slik

ROGUE

Film 1, 2, 3, 4, ,5 ,6 ,7

Movie

Cinema

Mais

Bais

Shais

WARRIOR

SWIFTY

DEEP THUNDER

osv

osv

osv

Skrevet

Virker som om du spilte rett etter release lol.

Drakedog pwna folk når warlock var 100% ubrukelig.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Memento - Destruction Warlock PVP

Etter min mening en -bedre- warlock enn Drakedog.

Er det ikke sånn alle spiller destruction? :dontgetit:

Virker som om du spilte rett etter release lol.

Drakedog pwna folk når warlock var 100% ubrukelig.

De var ikke ubrukelig, de var bare vanskelig å bruke. Han klarte å time dmg mellom seduces. Tar bare tid å bli vant med det, så klarer man det. Dessuten må man være heldig med at motsanderen ikke breaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...