Gå til innhold

Detaljert manual til Fifa 08! Finnes det?


ptroinks

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften til tråden sier vel det meste, men jeg kan jo spørre igjen, og gjøre spørsmålet litt lengre:

Har bladd meg gjennom det lille heftet som fulgte med FIFA 08, men jeg må si at det hadde vært bedre hjelp i en litt mer detaljert manual som kunne forklart litt mer, særlig i forhold til manager mode og alle mulighetene man har der. Har sett litt rundt på nettet, men jeg klarer ikke å finne en mer avansert manual enn den jeg har. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik, hvis den i det hele tatt finnes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg bare spør her siden den går nesten under det samme, er det noen som har peiling på hvordan jeg får valgt kapteit i Manager Mode?

 

Velg spilleren du vil ha som kaptein under Squads og trykk firkant.

 

BTW, jeg mener til ps3!? Er det bare å trykke firkant der også? :blush:

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Jeg bare spør her siden den går nesten under det samme, er det noen som har peiling på hvordan jeg får valgt kapteit i Manager Mode?

 

Velg spilleren du vil ha som kaptein under Squads og trykk firkant.

 

BTW, jeg mener til ps3!? Er det bare å trykke firkant der også? :blush:

 

ja regnet med det, men er fortsatt mulig å se hvordan man velger kaptein ved å trykke på Help knappen.

Jeg er 99% sikker på man får gjort det ved å trykke på firkant i squads da.

Lenke til kommentar
Jeg bare spør her siden den går nesten under det samme, er det noen som har peiling på hvordan jeg får valgt kapteit i Manager Mode?

 

Velg spilleren du vil ha som kaptein under Squads og trykk firkant.

 

BTW, jeg mener til ps3!? Er det bare å trykke firkant der også? :blush:

 

ja regnet med det, men er fortsatt mulig å se hvordan man velger kaptein ved å trykke på Help knappen.

Jeg er 99% sikker på man får gjort det ved å trykke på firkant i squads da.

 

Ok, takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Ah! Ja, det nevnte jeg jo ikke :blush:. Den skulle helst vært til PS3.

 

Sorry Mac'ern :ermm: Lite å gå etter! Men hvis det er noe du lurer mer på så kan du jo klikke på SELECT knappen! (Help) ;)

 

Når du trykker SELECT-knappen får du bare beskjed om at du må trykke ↑ for å gå opp, ↓ for å gå ned, og × for å bekrefte valget ditt. Ikke mye hjelp i den hjelpen der, nei..

Lenke til kommentar

Når det først er en fifa tråd her tenkte jeg skulle spørre om en helt annen ting enn trådstarter. Er det flere som har problemer med å spille online på dette spillet. Når man inviterer, eller blir invitert, til kamp så kommer man inn dit hvor man skal velge lag. Og da låser hele greiene seg. Får ikke valgt lag. Får egentlig ikke gjort noe annet enn å avbryte invitasjon. Mulig det er bare jeg som har problemer med noe, men online funksjonene fungerer perfekt på andre spill..

Lenke til kommentar
Når det først er en fifa tråd her tenkte jeg skulle spørre om en helt annen ting enn trådstarter. Er det flere som har problemer med å spille online på dette spillet. Når man inviterer, eller blir invitert, til kamp så kommer man inn dit hvor man skal velge lag. Og da låser hele greiene seg. Får ikke valgt lag. Får egentlig ikke gjort noe annet enn å avbryte invitasjon. Mulig det er bare jeg som har problemer med noe, men online funksjonene fungerer perfekt på andre spill..

Jeg har også samme problemet. ^^

Lenke til kommentar

Det er veldig irriterende.. Bruker jo mer tid på å få prøvd å få dette greiene til å virke enn man får spilt kamper. Og det virker som det er helt tilfeldig om det virker eller ikke. I går prøvde jeg og en kamerat og invitere hverandre over 30 ganger. Og 2 av dem var vellykket. Det vil si av 30 invitasjoner, så fikk vi spilt 2 ganger.. veldig irriterende..

Lenke til kommentar
Det er veldig irriterende.. Bruker jo mer tid på å få prøvd å få dette greiene til å virke enn man får spilt kamper. Og det virker som det er helt tilfeldig om det virker eller ikke. I går prøvde jeg og en kamerat og invitere hverandre over 30 ganger. Og 2 av dem var vellykket. Det vil si av 30 invitasjoner, så fikk vi spilt 2 ganger.. veldig irriterende..

Jeg og en jeg trefte i syden for 2 år siden skulle prøve å spille i går. Vi inviterte hverandre ca 10 ganger, men ingen av gangene funket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...