Gå til innhold

Assassin's Creed, Hvor langt? Hjelp, Hjelp, Hjelp! SPOILER!


JonasPonas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

 

##

 

Det hadde vært fint om folk lærte seg å bruke spoilertags.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

egentlig er ikke spillet helt slutt etter rulleteksten

 

 

når du har drept al mualim og er ferdig med spillet og rulleteksten kommer nedover sjermen, så må du smøre deg med tålmodighet og se den ferdig. og når du har sett hele så får du en achievement og du kan gå rundt i laboratoriet og gå inn i the animus når som helst!!!!!!!!

 

 

min første spoiler!!!!!! :new_woot:

 

anywais, litt off topic

 

 

jeg sleit litt med de kodene på gulvet og veggen. jeg er litt usikker men jeg har funnet ut at handlingen i ac2 skal foregå på en øy vest for japan som heter yunaguni. det skal ha noe med verdens ende og gjøre. og jeg tror vi kommer til og møte ulike dyr som aper og edderkopper i det neste spillet

 

 

 

ja da... jeg har blitt spoilergal :p

Endret av gmo112
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...