Gå til innhold

Trenger svar fort! Ny tv til ps3. Hvem skal jeg velge?


bjorneoen

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på to tv'er.

 

Toshiba 42" LCD Den er 42" og har 1 hdmi inngang og vanlig hd ready. og Thosiba merket er jo kjent.

eller

Elfunk 37" LCD Den er 37" med full hd. 2 hdmi innganer, men et veldig ukjent merke. Så akkurat nå at den ikke støttet NTSC format.

 

Hva burde jeg gå for, hvis jeg skal få bese kvalitet på min Playstation 3?

 

Har lyst på stor tv, men samtidig veldig bra kvalitet.

 

Siden alle andre tv'er med full hd koster fra 15k-20k, da må det jo være noe spesielt med den elfunken?

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/product.php?productId=86807

 

 

Selges også på Elkjøp:

Toshiba 37" LCD-TV37X3030DG

9 995,- Kjøp Meget lekker 37" LCD-TV fra Toshiba med full HD. Best i test VG 08.09.2007 !

 

37" LCD-TV fra Toshiba i elegant design med 2 HDMI-innganger for førsteklasses underholdning. Skjermen er utstyrt med en dynamisk bildemotor for fantastisk bildekvalitet og er meget brukervennlig.

Lenke til kommentar

Ble litt usikker på om jeg skal blande meg inn i denne diskusjonen.

 

De merker som er nevnt over er "billig" merker og du får det du betaler for. Min svigerfar har en slik Elfunk som er nevnt over og jeg må dessverre si at du får en TV i det laver sjikt. Synes verken lyd eller bilde er noe særlig.

 

Dersom jeg skal anbefale deg noe merker så er det helt klart SONY eller Samsung. Pioneer og Panasonic er og så i øvre sjikt. Jeg har selv flere Sony flatskjermer og de er steinbra både bilde og lyd og 0 - feil.

 

Jeg jobber ikke i bransjen.

Lenke til kommentar

Jeg valgte en helt annen tv til slutt :) Grunnet at den thosiba tv'en ike var på lager og de fikk den ikke inn på lenge.

 

 

Valget falt på Philips 37" Den er 37 tommer da. Men trro det gir like bra kvalitet, kanskje enda mere tydelig.

 

 

Tror dere playstation 3 med HDMI kabel og denne TV'en tilsammen gir veldig god kvalitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...