DisplayName123 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Greier ikke tenke ut et nytt spørsmål. Første mann til mølla får fortsette.
Alpakasso Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hvem er bestemora til Thrall, og hvor finner du henne?
Hansoen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Greatmother Geyah-Garadar, nagrand. Hva er fargene til "The frostwolf clan"?
Tørriss Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Greatmother Geyah-Garadar, nagrand. Hva er fargene til "The frostwolf clan"? Hvit og blå om jeg ikke husker feil?
Hansoen Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Greatmother Geyah-Garadar, nagrand. Hva er fargene til "The frostwolf clan"? Hvit og blå om jeg ikke husker feil? Hvis jeg husker riktig sA er det helt riktig.
Tørriss Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Hva heter språket som Murlocs snakker? Bonus spørsmål: Hva er den seksuelle lavalderen på Azeroth?
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Murlocs snakker Nerglish. Hva den seksuelle lavalder i Azeroth er har jeg ikke det minste peiling på... Tror vel ikke det er noen :Du
Frohman Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Siden Lightning ikke har pønsket ut et nytt spørsmål, selv om han vet han har svart riktig stjeler jeg muligheten for neste spørsmål. Hvem kan forbindes med et kjekt verktøy og hovedstaden til The Horde?
elf_man Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Siden Lightning ikke har pønsket ut et nytt spørsmål, selv om han vet han har svart riktig stjeler jeg muligheten for neste spørsmål. Hvem kan forbindes med et kjekt verktøy og hovedstaden til The Horde? Orgrim Doomhammer / Orgrimar? PS! Det er sent
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Siden Lightning ikke har pønsket ut et nytt spørsmål, selv om han vet han har svart riktig stjeler jeg muligheten for neste spørsmål. Hvem kan forbindes med et kjekt verktøy og hovedstaden til The Horde? Vet ventet på bekreftelse da jeg faktisk ikke var sikker... Men men.
Tørriss Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Siden Lightning ikke har pønsket ut et nytt spørsmål, selv om han vet han har svart riktig stjeler jeg muligheten for neste spørsmål. Hvem kan forbindes med et kjekt verktøy og hovedstaden til The Horde? Vet ventet på bekreftelse da jeg faktisk ikke var sikker... Men men. Fyr opp neste spørsmål nå da vel Hadde ikke mulighet til å sjekke forumet iløpet av kvelden desverre. Og for å svare på bonus spørsmålet mitt: Den seksuelle lavalder i Azeroth kommer helt an på hvem man prater med og deres nasjonalitet His du vil være på den sikre siden så spør den du chatter dirty med hvilken nasjonalitet og aldersgrense det er der han/hun bor! Og husk beskyttelse kids
Makri Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 noe som handler om ting relatert til wow: antar de fleste med respekt for seg selv har sett tales of the past, hva er forholdet mellom yimo og Blazer?
Skumtroll Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 (endret) FUCKFRIENDS! Edit: Neida. De er vel venner? Eller er Yimo kanskje onkelen? Yimo tok seg i alle fall av Blazer da moren til Blazer ble drept. Endret 3. september 2008 av Skumtroll
Makri Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) stemmer bra, for yimo hadde fått vite av Gwaar eller hvanåhanheter han tauren på klippen, at blazer skulle redde dem alle. også fikk fienden vite det, så de skulle drepe han, men klarte bare å drepe moren, så kom yimo og sava dagen for blazer, og etter det var oppgaven til yimo å passe på blazer. din tur Endret 5. september 2008 av makri
Lightningwolf Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Hva går for å være The Lich Kings favoritt pet?
Kellu Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Hva går for å være The Lich Kings favoritt pet? Frostwyrm tipper eg hvis da dette er rett kan føste man til mølla si et spørsmål
Skumtroll Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Er ikke det forskjellig fra hver by?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå