Gå til innhold

Ikke-internasjonal shipping fra amerikansk nettsted


Anbefalte innlegg

Hei,

 

hvordan kommer jeg rundt det at en amerikansk nettbutikk kun shipper til adresser i US? Jeg kom over en nettside som drev videreformidling, slik at man kunne bestille til deres adresse i amerika, så sendte de videre til Norge, men jeg husker ikke hva adressen var og aner ikke hvordan jeg skal finne tilbake til den via googlesøk. Tror det var en .com-adresse, men siden var norskspråklig. Noen som kjenner til denne, evt. andre måter å løse problemet på?

 

Hvis du vet hvilken side jeg tenker på, og har benyttet deg av den; fungerte det?

 

Mvh.

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

hvordan kommer jeg rundt det at en amerikansk nettbutikk kun shipper til adresser i US? Jeg kom over en nettside som drev videreformidling, slik at man kunne bestille til deres adresse i amerika, så sendte de videre til Norge, men jeg husker ikke hva adressen var og aner ikke hvordan jeg skal finne tilbake til den via googlesøk. Tror det var en .com-adresse, men siden var norskspråklig. Noen som kjenner til denne, evt. andre måter å løse problemet på?

 

Hvis du vet hvilken side jeg tenker på, og har benyttet deg av den; fungerte det?

 

Mvh.

Anders

 

Jetcarrier -og ja, det virker... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jetcarrier -og ja, det virker... :)

Er det noen som har prøvd flere av disse tjenestene? Hvilken er billigst og best?

Jeg har samme problem som strådstarter - produktet jeg skal ha sendes ikke utenfor "continental USA" fra de nettbutikkene som fører varen.

 

EDIT: Fikset Quote-leif

Endret av RVF
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jetcarrier -og ja, det virker... :)

Er det noen som har prøvd flere av disse tjenestene? Hvilken er billigst og best?

Jeg har samme problem som strådstarter - produktet jeg skal ha sendes ikke utenfor "continental USA" fra de nettbutikkene som fører varen.

 

EDIT: Fikset Quote-leif

Har benytte meg av jetcarrier, og de leverer varen!!

Men pass på hvordan de beregner fraktprisen!!

De tar godt betalt for store pakker selv om vekten er lav...

Bestilte en pakke som veide 3,5 kg og ble fakturert for 12kg pga størrelse (en sekk).

Forventet at frakten skulle kose 355,- før moms, men de tok 710,-...

Kunne kjøpt sekken i Norge.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...