bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Finnes det et wow lignende spill uten månedsbetaling? gjerne helt gratis... går også greit at det koster noe, så lenge du betaler for spillet og ferdig med det så du slipper å betale regninger på det, hvis dere forstår det trenger ikke å være online Endret 3. januar 2008 av bjornerikk
SirAmp Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) edit: fjernet et forslag som viste seg å være litt på kanten Endret 31. desember 2007 av SirAmp
Josso Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Privatserver i wow er ulovlig Du kan teste ut Guild Wars!
SirAmp Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 ups sry, da skal jeg pynte litt på posten min
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Slikroad online er gratis tror jeg. http://www.silkroadonline.net/
bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Silkroad her jeg prøvd... kom til lvl 20. Hvordan er guild wars?
binko Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Guild Wars er knall i padden det, altså! Mye mer stemningsfullt enn WoW da, du burde kanskje være litt mer med i RP-verdenen, slik som meg selv.
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Vennligst endre trådemnet ditt, det kan leses som "Hvordan spille WoW (World of Warcraft) uten månedsbetaling". Et bedre emne ville ha vært "WoW-typer spill som er gratis/uten månedsbetaling". Det finnes dessuten utallige tråder om akkurat dette, søk i forumet. mvh. edit: Hvis du liker Diablo-kloner kan du prøve Dungeon Runners. Det tar online spill litt på kornet, og er enkel og greit fin tidtrøyte for flere timer, eller et kvarter i lunsjen på jobb. Endret 31. desember 2007 av Slettet+9018234
Uncas Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 I Lord of the Rings online kan man visst kjøpe for livstid. Vet ikke å mye det koster da men
AvidGamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det fins ufattelig mangen gratis. Gå til www.mmorpg.com, de har en gratis liste der. Ellers vet jeg om 2Moons som er et "high budget" gratis fra Acclaim spill i motsettning til de fleste, og er gratis grunnet en reklame i spillet. Men de der nesten ikke merkbar. Skjekk den ut her. Endret 31. desember 2007 av AvidGamer
bjornerikk Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Vennligst endre trådemnet ditt, det kan leses som "Hvordan spille WoW (World of Warcraft) uten månedsbetaling". Et bedre emne ville ha vært "WoW-typer spill som er gratis/uten månedsbetaling". Det finnes dessuten utallige tråder om akkurat dette, søk i forumet. Hvordan endrer vi trådemnet da? er litt ny her Det fins ufattelig mangen gratis. Gå til www.mmorpg.com, de har en gratis liste der. Har skjekket den ut og prøvd mange av spillene, men har ikke funnet noe bra hittil Ellers vet jeg om 2Moons som er et "high budget" gratis fra Acclaim spill i motsettning til de fleste, og er gratis grunnet en reklame i spillet. Men de der nesten ikke merkbar. Skjekk den ut her. Det hørtes og så ut som at det var verd å prøve takk for alle svar
Piratpjokken Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 på 2 moons fikk jeg "banned country"
AvidGamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) på 2 moons fikk jeg "banned country" Å hmm, vel spillet har en 18års aldersgrense grunnet "banning" og "sexuelt innhold". Dersom du er yngre bør du sette inn et "Date of Birth" sånn at du er eldre. Vært lengesiden jeg har spilt, men trodde ikke de kunne utelukke land...skal teste selv og se. EDIT. Jøss stemmer vist nok det ja. Er kunn for de i Nord-America... "Dear Player, Acclaim publishes its games based on certain licensing regulations, meaning we do not publish every game in every country. As Acclaim grows, so will its reach around the world, over time we will put servers in every country and make sure all new game deals permit us to publish in those countries. In the meantime however, the 2Moons game you wish to play is not available to IP addresses that appear to come from outside the United States and Canada.This is not an exact science, so if you feel we have detected your country incorrectly, please visit this link to see the solution: http://phpbb.acclaim.com/2moons/viewtopic.php?t=57562 The good news is that we probably have other games that can work for your country, like 9Dragons, DANCE! Online or BOTS!!, so please give one of those games a try. Thanks for understanding, The Acclaim Team" Synd det. Jaja.... Endret 31. desember 2007 av AvidGamer
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Flyff kan du spille http://flyff.gpotato.com/ det er helt 100% gratis ingen betaling for å være supeermedlem eller noe slik
Saint Kalopsia Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Du finner ikke noe i nærheten av wow som er gratis, du er nesten nødt til å betale for sånn type spill.
Bulletus Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Guildwars knuser lett WoW på stemning , og det er uten månedsbetaling .
Bruktbilen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ja, Guildwars blir vel å anbefale, et veldig pvp-orientert spill, gode saker.
bjornerikk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Fant ut at jeg skal prøve ut guild wars... hvordan er styringen på det? wasd eller museklikk? går det an å lvle i for eksempel mining, crafting, og fishing, eller er det bare kampting du lvler i?
bjornerikk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Nesten avhengig av at det er wasd styring og at det er flere typer lvl. har prøvd så mange spill som har blitt ødelagt av at det er for dårlig styring eller at men bare kan gå og slå monstre, med et elendig kampsystem. hvordan er kampsystemet i guild wars foresten? "klikk på motstanderen og det går av seg selv" eller at du selv svinger sverdet med en annet type styring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå