Hotel Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 har tenkt til å legge inn et nytt OS på en gammel maskin, men før jeg gjør det vil jeg fjerne XP og alle andre filer på hard-disken fra PCen, men hvordan gjør jeg det? Har ingen XP cd...
King-Nothing Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hvordan har du tenkt til å legge inn det nye OS`et?
Xcrtry Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Du kan sette hd'n som slave i en annen maskin og formatere den.
Hotel Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Hvordan har du tenkt til å legge inn det nye OS`et? Boot fra cd med et annet OS, men hvordan sletter man ALT på HD'en
Xcrtry Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) du kan laste ned et program som heter partition logic også sletter du alt på disken. Link: http://partitionlogic.org.uk/ EDIT: du må selfølgelig brenne programmet på ei plate, også boote fra den når du starter pcen. Endret 30. desember 2007 av Drunka
iNeo Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eller bare sette inn platen til ditt nye OS og gjøre det derifra. Du trenger ikke noe tull som "partitionlogic" og "partition magic" etc.
p@ge Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 quote] men hvordan sletter man ALT på HD'en prøv med Webroot Windows Washer: >>Total System Erase Window Washer can be set to fully erase your hard drive, files, programs and operating system for easy re-formatting. Consider using this feature if you're donating or selling your PC and you don't want your files to be seen by strangers.<< trial finner man her: http://www.webroot.com/En_US/consumer-prod...d45d4099f61fe1# vet bare ikke om dette går med trial versjon, men retail versjon koster ca usd 30 ( 160 nkr )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå