zztphhzz Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg starter spiellet og spiller i en 10-15 min, så klikker det å slår seg av noen tips Jeg har windows vista btw ;D
Killarfromspace Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg starter spiellet og spiller i en 10-15 min, så klikker det å slår seg av noen tips Jeg har windows vista btw ;D Vista er problemet.
FredrikFtw Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Tror det er denne du må installere for å få det til å fungere skikkelig: http://support.microsoft.com/kb/940105
zztphhzz Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Ja jeg har lasta det ned, og det funka faktisk og spille litt lenger ;D Men neida det klikka igjenn Flere tips Please ;D Takk Uansett <3
Thor. Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Råder deg å se hvilke tempraturer maskinen er på.
mailes Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Klikker her å. Men kun når jeg prøver å gå inn i Vizima. Kommer et film klipp der vaktene kommer ut å jeg slipper våpenen. Etter det er alt sort å kun lyden som fungerer. Ja har lastet ned patchen 1.2
zztphhzz Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 oss meg går spillet bare av :S:S det er ganske kjipt siden jeg har gledet meg lenge til å spille Jaja takk for alle tips <3
tagewedin Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) har prøvd alt jo... går rett vest uansett. Atari og andre utviklere legger til på baksiden på kover at det skal gå å kjøre spill med vista, men det er vel en helt spesiell type vista som ikke en gang har kommi ut!! Hjelper det å re-installere det? Endret 27. januar 2008 av tagewedin
Kharan Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 DET VAR ET HÆLVETES BRA SVAR! FY FAEN DET GJORDE SÅ JEG FIKK SPILLT BRA IGJEN!! TUSEN TAKK! IDIOT... Det er interessant å bemerke seg at du graver opp en tråd som er nesten en måned gammel, for deretter å komme med et svar som hjelper enda mindre en den du refererer til..
tagewedin Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei, Jeg klarte å endre Resulotion på spillet jeg så nå er skjermen svart når jeg slår på spillet, Noen som veit hvordan jeg får endra på Resulotion uten å gå inn på spillet? (altså resolution i spillet) Eller noen som har bilder fra Main menu>options> video options? slik at jeg kan navigere musa i mørket tilbake til resolution... hjelper jo ikke å spørre Atari support for dem gir deg svar som ikke hjelper i det hele tatt. Endret 29. januar 2008 av tagewedin
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Klikker her å. Men kun når jeg prøver å gå inn i Vizima. Kommer et film klipp der vaktene kommer ut å jeg slipper våpenen. Etter det er alt sort å kun lyden som fungerer. Ja har lastet ned patchen 1.2 Faen ta. Det samme skjer med meg. Hvis jeg laster opp savegamen min, kan noen gå igjennom den cutscenen, lagre og legge ut her igjen da? Endret 29. januar 2008 av Slettet+1242
InnerEye Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Spørsmål/trenger hjelp i The Witcher: Jeg er på jakt etter denne "super rustningen" har funnet alle delene som jeg må ha untatt, "St. Gregory`s Litany. Jeg finner ikke ut av denne "elemental Puzzle tingen.. Noen som har gjort dette? Setter stor pris på hjelp, ettersom jeg har strevd med dette en god stund nå.. ermm.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå