Gå til innhold

Unormalt varm lader, er dette normalt?


Alhe

Anbefalte innlegg

Hey

 

Kort spm:

Har en lader her til en bærbar maskin fra HP som blir noe helt sinnsjukt varm. Altså ordentlig varm, er rett og slett vondt å ta på den, i tillegg så lager den en høyfrekvent og svært irriterande pipelyd.

 

Dette er vel ikke normalt, men er det i det hele tatt trygt å bruke denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey

 

Kort spm:

Har en lader her til en bærbar maskin fra HP som blir noe helt sinnsjukt varm. Altså ordentlig varm, er rett og slett vondt å ta på den, i tillegg så lager den en høyfrekvent og svært irriterande pipelyd.

 

Dette er vel ikke normalt, men er det i det hele tatt trygt å bruke denne?

 

Har hp laptop jeg også ladern kan bli veldig varm til tider, nesten så jeg brener meg men aldri opplevd den så ille som du beskriver.

 

Der du bør gjøre er å ta med pc-en og ladern til butikken, så kan dem sende den til en skjekk eller de kan se på den der. er pc-en under to år tror jeg så må de se på den, jeg fikk igjen garanti etter et år og 2 mnd, etter at skjermen da takk for seg.

 

Den pipelyden er nok ikke normal, hvis du tar ut den kontakta som er fra den boksen og inn på pc-en. Når jeg setter i den så er det ofte at det kommer en gnistrelyd når setter den inni. Er ikke så god på slikt så anbefaler at du tar med pc-en din til noen som kan

det. :)

 

Om det er trygt eller ikke må du nok vurdere selv men kanskje ikke så lurt.

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar
Den pipelyden er nok ikke normal, hvis du tar ut den kontakta som er fra den boksen og inn på pc-en. Når jeg setter i den så er det ofte at det kommer en gnistrelyd når setter den inni. Er ikke så god på slikt så anbefaler at du tar med pc-en din til noen som kan

det. :)

 

Har spurt lærern min på elektrofag om dette, og han sa at det var nomalt at det kunne komme litt gnist akkurat da du puttet inn ledningen pga dårlig kontakt i det lille sekundet. Men blir det noe voldsomt burde den nok skiftes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...