fjeldwild Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Dette er en tråd der du kan si hva slags spill man leter etter, viss man ikke har noen anelse om hvilke spill man vil kjøpe, også kanskje en eller annen gluping tenker: " Yes! Jeg veit om et spill som vil passe for han/hun der!" Så man kan skrive feks: -Jeg ser etter et spill med en god del action og gjerne litt god grafikk. For resten: Viss det finnes noen lignende tråder kan mod bare stenge tråden. Da kan jeg begynne: Noen som veit om et spill med litt action, god grafikk, og høyt spenningsnivå? Jeg er 15 så gjerne ikke 18'års-grense, da tilter de her hos meg tror jeg. hehe Endret 28. desember 2007 av birx92
RoverS90 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Da kan jeg begynne: Noen som veit om et spill med litt action, god grafikk, og høyt spenningsnivå? Jeg er 15 så gjerne ikke 18'års-grense, da tilter de her hos meg tror jeg. hehe Stranglehold kanskje? Har bare prøvd demoen selv, men action var det nok av og rimelig god grafikk. Edit: Var vist 18 på det.. Noen spesiell sjanger du er ute etter? Endret 30. desember 2007 av RoverS90
fjeldwild Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 kanskje noe innen adventure...
PsychoDevil98 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 De siste Tomb Raider-spillene er nok det du leter etter
fjeldwild Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 ska sjekke de opp..! takker for alle tips.. nå er det fritt fram for alle som sliter med det samme som jeg hehe
Xcrtry Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Noen som kan gi meg tips på et spill som er likt half life?
Xcrtry Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har prøvd det, men har ikke nok bra pc til å drive det
Klumpete Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 et fps spill? har bf, crysis, cod4, cs spilla, farcry... noen andre som er å anbefale??
filter100 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei Akkurat gått til innkjøp av PS3. (ikke fått pakket den ut enda) Lurte på om der er noen spill som en 3 åring kan klare å spille. Han har det siste halvåret spillt Trackmania United og klarer seg godt der uten hjelp fra meg. Er noen av bilspillene til PS 3 enkle nok til at en 3 åring kan klare det ? Er der andre spill som kan være "barne vennlige" ? Mvh Stig
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei Akkurat gått til innkjøp av PS3. (ikke fått pakket den ut enda) Lurte på om der er noen spill som en 3 åring kan klare å spille. Han har det siste halvåret spillt Trackmania United og klarer seg godt der uten hjelp fra meg. Er noen av bilspillene til PS 3 enkle nok til at en 3 åring kan klare det ? Er der andre spill som kan være "barne vennlige" ? Mvh Stig Ja Hei Stig! Det finner en rekke barnevenelige spill rundt om kring først så kunne du jo prøvd motorstorm med han! Hvis ikke kansje Rachet & Clank hvis ikke det blir for voldelig^^ Også siste spilltipset mitt er vel kansje Singstar hvis han likerog synge og sånt Du får ha et strålende nyttår!
filter100 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Takk for tipset Mummitollet Da skal e bestille dei 3 du nevner, så får far i huset teste ut og se om det blir for voldelig først Ett strålende nyttår til deg også !
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Takk for tipset Mummitollet Da skal e bestille dei 3 du nevner, så får far i huset teste ut og se om det blir for voldelig først Ett strålende nyttår til deg også ! Bare Hyggelig!
Anders Moen Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har ikke prøvd dette selv, Stig, men kanskje Ridge Racer 7? (om han/hun liker bilspill=) Er iallfall 3 års-grense, så kanskje ungen din klarer det (i hvert fall med litt øving?) kanskje? Eller hva med buzz? Naboungene har fått PS2 med buzz, og de synes det er kjempegøy. dem er 3 unger, men bare de 2 eldste spiller og de er 5 og 3 år om jeg ikke husker feil...hvis buzz finnes til PS3? Endret 31. desember 2007 av Anders Moen
Nacky Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Leter etter et spill til pc/ps3/wii, helst pc, som man kan spille singel og et pluss vis det er online òg! Det jeg er ute etter er et spill med god holdbarhet, altså et spill jeg ikke blir ferdig med etter et par timer. Alle sjangere! Edit: Har skaffet meg de fleste nyeste spillene, og mangler stort sett bare Crysis, er det vært å bruke to gavekort på dette spillet? Endret 31. desember 2007 av Nacky
Grand Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) kanskje Zelda til nintendo wii, men det er ikke online på det da. Spillet er veldig bra synes jeg, litt tungt i starten, men når du først har kommet i gang, så er det morsomt Endret 31. desember 2007 av Sno
Nacky Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Zelda har jeg selvfølgelig, et must for Wii eiere Endret 31. desember 2007 av Nacky
Xcrtry Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Noen som veit om noen spill som er bra å spille med Logitech G25?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå