Gå til innhold

Spilltips, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er en tråd der du kan si hva slags spill man leter etter, viss man ikke har noen anelse om hvilke spill man vil kjøpe, også kanskje en eller annen gluping tenker: " Yes! Jeg veit om et spill som vil passe for han/hun der!"

Så man kan skrive feks:

-Jeg ser etter et spill med en god del action og gjerne litt god grafikk.

For resten: Viss det finnes noen lignende tråder kan mod bare stenge tråden.

Da kan jeg begynne: Noen som veit om et spill med litt action, god grafikk, og høyt spenningsnivå? Jeg er 15 så gjerne ikke 18'års-grense, da tilter de her hos meg tror jeg. hehe

Endret av birx92
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Da kan jeg begynne: Noen som veit om et spill med litt action, god grafikk, og høyt spenningsnivå? Jeg er 15 så gjerne ikke 18'års-grense, da tilter de her hos meg tror jeg. hehe

Stranglehold kanskje? Har bare prøvd demoen selv, men action var det nok av og rimelig god grafikk. :)

Edit: Var vist 18 på det..

Noen spesiell sjanger du er ute etter?

Endret av RoverS90
Skrevet

Hei

Akkurat gått til innkjøp av PS3. (ikke fått pakket den ut enda)

Lurte på om der er noen spill som en 3 åring kan klare å spille.

Han har det siste halvåret spillt Trackmania United og klarer seg godt der uten hjelp fra meg.

Er noen av bilspillene til PS 3 enkle nok til at en 3 åring kan klare det ?

Er der andre spill som kan være "barne vennlige" ?

Mvh

Stig

Skrevet
Hei

Akkurat gått til innkjøp av PS3. (ikke fått pakket den ut enda)

Lurte på om der er noen spill som en 3 åring kan klare å spille.

Han har det siste halvåret spillt Trackmania United og klarer seg godt der uten hjelp fra meg.

Er noen av bilspillene til PS 3 enkle nok til at en 3 åring kan klare det ?

Er der andre spill som kan være "barne vennlige" ?

Mvh

Stig

Ja Hei Stig! :) Det finner en rekke barnevenelige spill rundt om kring først så kunne du jo prøvd motorstorm med han! ;) Hvis ikke kansje Rachet & Clank hvis ikke det blir for voldelig^^ Også siste spilltipset mitt er vel kansje Singstar hvis han likerog synge og sånt :)

Du får ha et strålende nyttår! :fun:

Skrevet

Takk for tipset Mummitollet :)

Da skal e bestille dei 3 du nevner, så får far i huset teste ut og se om det blir for voldelig først :)

Ett strålende nyttår til deg også :) !

Skrevet (endret)

Har ikke prøvd dette selv, Stig, men kanskje Ridge Racer 7? (om han/hun liker bilspill=)

Er iallfall 3 års-grense, så kanskje ungen din klarer det (i hvert fall med litt øving?) kanskje?

Eller hva med buzz?

Naboungene har fått PS2 med buzz, og de synes det er kjempegøy. dem er 3 unger, men bare de 2 eldste spiller og de er 5 og 3 år om jeg ikke husker feil...hvis buzz finnes til PS3?

Endret av Anders Moen
Skrevet (endret)

Leter etter et spill til pc/ps3/wii, helst pc, som man kan spille singel og et pluss vis det er online òg! Det jeg er ute etter er et spill med god holdbarhet, altså et spill jeg ikke blir ferdig med etter et par timer. Alle sjangere!

Edit: Har skaffet meg de fleste nyeste spillene, og mangler stort sett bare Crysis, er det vært å bruke to gavekort på dette spillet?

Endret av Nacky
Skrevet (endret)

kanskje Zelda til nintendo wii, men det er ikke online på det da. Spillet er veldig bra synes jeg, litt tungt i starten, men når du først har kommet i gang, så er det morsomt

Endret av Sno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...