Gå til innhold

Rainbow Six Vegas - uklar grafikk


Bliv1n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt offtopic, men: Er spillet bra ? Vurderer å kjøpe det, men syns det er litt muffins at spillet er såpass billig iforhold til andre spill :o

Spillet begyner jo å bli litt gammelt nå kansje, så det er vell rett og rimelig at de setter ned prisen på det. Mange gode spill som er billige i forskjell til sine brødre spill som koster 200-400 mer :)

Lenke til kommentar
jeg kjøpte det for en stund siden på cdon. solgte det fort igjen etter jeg hadde spilt det litt over en time; grafikken var dårlig, uklart. banedesignen var skikkelig dårlig. synes egentlig det meste var dårlig. spiller ikke på hd tv..

 

Samme opplevelse som meg. Vegas synes jeg var en skuffelse. Siden jeg har kjøpt det kommer jeg sikkert til å prøve litt mer, men første intrykket var ikke bra. Var en STOR fan av R6 2 og 3 på pc, men må si Vegas har mistet mye av sjarmen.

 

MEN.... smaken er som...

Lenke til kommentar

Spilt det i en time eller to, overhodet ikke et spill for meg. "Beautiful visuals" skrev gamespot.com, ser ut som et PS2 spill for min del. Fikk vondt i øynene av å lete etter fiender som var umulige å se grunnet uklar grafikk. Mulig at historien er bra om man orker å spille gjennom det, men for min del er dette et spill jeg ikke vil anbefale til min værste fiende.

 

Brukte 400 kroner også, crap!

Lenke til kommentar
Spilt det i en time eller to, overhodet ikke et spill for meg. "Beautiful visuals" skrev gamespot.com, ser ut som et PS2 spill for min del. Fikk vondt i øynene av å lete etter fiender som var umulige å se grunnet uklar grafikk. Mulig at historien er bra om man orker å spille gjennom det, men for min del er dette et spill jeg ikke vil anbefale til min værste fiende.

 

Brukte 400 kroner også, crap!

enig, kjøpte cod etterpå, snakk om opptur:)

Lenke til kommentar

Spiller man med 1080i så er det en bug i spillet som gjør at det rendres i 480p og så oppskaleres til 1080i. Alle dere som sier det ser ut som et PS2-spill eller at det ser rompe ut ift andre plattformer spiller sannsynligvis på 1080i.

 

Jeg synes det er morsomt i coop story online, selv om spillet helt klart har begrensninger. Men til 250 kr synes jeg det helt klart er verdt det, spesielt for online coop.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fikk rainbow til jul og gledet meg til å spille coop med sambo. litt startproblemer med treg reaksjon på kontrollene, men det fikk vi rettet opp. synes også det var veldig mørkt, men tror kanskje det er litt av meningen. vi har spilt COD4 nesten hver dag både før og etter jul og overgangen til rainbow er nok litt for trist... men jeg skulle virkelig ønske vi fikk mer sansen for det så vi fikk spilt litt coop.

 

det jeg ikke helt skjønner er hvordan å spille selve storyen. velger man bare ulike brett og ulike oppdrag, eller er den noen mulighet å starte på "begynnelsen" og så gir spillet deg oppdrag kronologisk på noen måte? var så mye mer behagelig med resistanse hvor alt gikk litt mer av seg selv, men dette virker foreløpig bare stress :(

Endret av Vannjenta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...