Killers Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Heisann, Noen som vet om man kan overføre filmen rett over på data med dette videokameraet ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331828
L4r5 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 På utvidet info så står det at den har firewire-kontakt i hvertfall så jeg ville anta det.
Killers Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 På utvidet info så står det at den har firewire-kontakt i hvertfall så jeg ville anta det. oki da regner jeg med at det følger med kabel så jeg kan overføre filmen rett over på datan
L4r5 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 En kabel koster uansett ikke all verden, men det kan hende du må ha noe spesiel programvare. Det vet jeg dessverre ikke noe om
Torbjørn T. Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det plar ikkje følgje med kabel, so det må du truleg kjøpe i tillegg. Du treng ikkje noko anna programvare enn videoredigeringsprogramvara -- Windows Moviemaker om du ikkje har noko anna.
Killers Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Har dessverre bare movie maker, har omformatert datan etter den kræsja Noen som kan anbefale et bra redigerings program ? gjerne gratis takk for tips
Torbjørn T. Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Du får betre program om du betaler litt. Magix Movie Edit Pro, Pure Motion Edit Studio, Adobe Premiere Elements og Sony Vegas Movie Studio kan vere greie alternativ, alle til under tusenlappen, nokon til rundt 500kr trur eg.
PerB Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 På utvidet info så står det at den har firewire-kontakt i hvertfall så jeg ville anta det. Det betyr at du kan overføre filmen til datamaskinen forutsatt at denne har firewire-inngang og nødvendige programmer og drivere.
Killers Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Du får betre program om du betaler litt. Magix Movie Edit Pro, Pure Motion Edit Studio, Adobe Premiere Elements og Sony Vegas Movie Studio kan vere greie alternativ, alle til under tusenlappen, nokon til rundt 500kr trur eg. Tror heller jeg betaler litt for programme, da blir det vell bare flere muligheter til og redigere filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå