Gå til innhold

Få tak i en brukbar SteamUI.dll?


Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor jeg kan få tak i en SteamUI.dll-fil som fungerer? Har prøvd å reinstallere Steam et par ganger nå, men det fungerer ikke.

 

Jeg har fått lastet ned en brukbar Steam.dll-fil, men nettsiden jeg har lastet den ned fra vil ikke åpne vinduet til den andre filen..

 

Takker for svar :D

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ingen av delene tror jeg.. Jeg skulle laste ned Race 07 demoen fra Gamer.no, og når jeg var ferdig kom Steam-Wizarden (eller noe sånt) opp og da måtte jeg laste ned den først.. Første gang egentlig at jeg prøver å spille noe på PC.. Holder meg til 360 jeg :) Har hatt Sims 2 for et par år siden.. Det og RCT 3 er vel de eneste CD-rom spillene jeg har hatt til PC, tror jeg...

Lenke til kommentar
Nei, ingen av delene tror jeg.. Jeg skulle laste ned Race 07 demoen fra Gamer.no, og når jeg var ferdig kom Steam-Wizarden (eller noe sånt) opp og da måtte jeg laste ned den først.. Første gang egentlig at jeg prøver å spille noe på PC.. Holder meg til 360 jeg :) Har hatt Sims 2 for et par år siden.. Det og RCT 3 er vel de eneste CD-rom spillene jeg har hatt til PC, tror jeg...

 

Hvor lastet du ned steam fra?

Tror du bør laste den ned her, da får du alle nødvendige filer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...