Oldwoman Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hva skal jeg gjøre? Hjemmesiden min ligger på min egen server, men jeg får den ikke ut på nett. Hva kan være feil? Alt skjedde etter at jeg fikk ny PC med vista.
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hva skal jeg gjøre? Hjemmesiden min ligger på min egen server, men jeg får den ikke ut på nett. Hva kan være feil? Alt skjedde etter at jeg fikk ny PC med vista. Hva snakker du om? Har du Linux eller Vista på serveren? Prøv å forklare litt mer forståelig da.
Oldwoman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Hva skal jeg gjøre? Hjemmesiden min ligger på min egen server, men jeg får den ikke ut på nett. Hva kan være feil? Alt skjedde etter at jeg fikk ny PC med vista. Hva snakker du om? Har du Linux eller Vista på serveren? Prøv å forklare litt mer forståelig da. Jeg har linux på serveren og vista på den stasjonære PCen
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hva skal jeg gjøre? Hjemmesiden min ligger på min egen server, men jeg får den ikke ut på nett. Hva kan være feil? Alt skjedde etter at jeg fikk ny PC med vista. Hva snakker du om? Har du Linux eller Vista på serveren? Prøv å forklare litt mer forståelig da. Jeg har linux på serveren og vista på den stasjonære PCen Og serveren din kommer ikke på nett? Etter at du fikk deg ny maskin til desktop-bruk? Det har vel ingen sammenheng. Gå inn på serveren og skriv ifconfig og post outputen her.
Oldwoman Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Hva skal jeg gjøre? Hjemmesiden min ligger på min egen server, men jeg får den ikke ut på nett. Hva kan være feil? Alt skjedde etter at jeg fikk ny PC med vista. Hva snakker du om? Har du Linux eller Vista på serveren? Prøv å forklare litt mer forståelig da. Jeg har linux på serveren og vista på den stasjonære PCen Og serveren din kommer ikke på nett? Etter at du fikk deg ny maskin til desktop-bruk? Det har vel ingen sammenheng. Gå inn på serveren og skriv ifconfig og post outputen her. Sorry, jeg husker ikke passordet for å komme inn på serveren, jeg får komme tilbake en annen gang(når jeg har fått passordet av min sønn). Takk for at du ville hjelpe meg. Har en liten følelse av at feilen ligger i routeren. Men, men .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå