Gå til innhold

Raskere en 1.4 (1.2) GHz


DukerX

Anbefalte innlegg

Om det er lansert AMD-prosessorer som er raskere en 1.4 GHz (1.2 GHz for MP)

 

En kamerat av meg som jobber i SpaceWorld i Oslo sier at de har hatt AMD 1.7 GHz i over en uke, men jeg klarer ikke å finne denne på noen WebShop i Norge... Noen som har ide om når AMD vil slippe en ny prosessor?

 

Har hørt noe om såkalte "Hammer" prosessorer fra AMD. Er det noe i dette?

 

Grunnen til at jeg spør, er at jeg snart skal oppgradere (fra 1.2GHz) og å oppgradere til 1.4 er ikke det største spranget.... Lurer litt på P4, men har i utgangspunktet slått denne tanken fra meg.

 

-DukerX-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei nei ..ikke hør på han .... over meg her ..

kjøp kjøp.... du bare måååå ha 1,4 Ghzzzzzzzzzz.......

da kan det jo hende att win starte opp 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sec raskerzzzzzzz

desuten .....er det jo døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødsssssfettttttttt...

 

og ha hooootttttttt CPUezzzzzzzzzzzz

 

hehehehe ...

 

er du fjortiss ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-09-26 20:30, ZAN skrev:

nei nei ..ikke hør på han .... over meg her ..

kjøp kjøp.... du bare måååå ha 1,4 Ghzzzzzzzzzz.......

da kan det jo hende att win starte opp 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sec raskerzzzzzzz

desuten .....er det jo døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødsssssfettttttttt...


og ha hooootttttttt CPUezzzzzzzzzzzz


hehehehe ...


er du fjortiss ?


 

Høh?

 

Hvis jeg skulle oppgradert, så hadde jeg seff kjøpt meg 1,4 GHz AMD i dag (ikke at jeg trenger det nuh). Hvorfor i all VERDEN(!) skal du spare 200 spenn på å kjøpe en 1 GHz? Omg ass. Og ikke alle bruker KUN Windows.. noen sitter og spiller, andre sitter å rendrer feite 3D modeller, noen holder på med kraftig videoredigering, andre programerer, noen jobber med billedbehandling, noen kjører kanskje en CS server osv.. Kan jo bare fortelle deg at forskjellen mellom Duron 800 MHz og Athlon 1,4 GHz er EKSTREMT stor på CS server siden. Med Duron 800 kan du kjøre 2 servere som gir deg middels ping, mens du kan kjøre 2 servere med god ping og en warserver ved siden av med 1,4 GHz (ikke argumenter mot, plz.. få erfaring først).

Lenke til kommentar

Quote:


En kamerat av meg som jobber i SpaceWorld i Oslo sier at de har hatt AMD 1.7 GHz i over en uke, men jeg klarer ikke å finne denne på noen WebShop i Norge... Noen som har ide om når AMD vil slippe en ny prosessor?


 

Altså, hvis fyren jobber på Spaceworld så sier det vel nesten seg selv at han ikke vet hva han prater om. Makan til drittbutikk skal du lete lenge etter!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...