Gå til innhold

Gran Turismo 5: Prologue - Forumets beste rundetider på alle banene!


2bb1

Anbefalte innlegg

Takk skal dere ha begge to, nå ble det litt enklere å finne frem ja.

 

g_knap: Gjorde det du sa i guiden din, og fant deg til slutt. Men det vises bare topp-100 så vet ikke helt om det vil fungere i lengden når det kommer inn nye resultater hele tiden? :hmm:

 

Så om dere har digitalkamera tilgjengelig, så ta et bilde og legg ut her er dere snille. Sleit litt med å finne ut hvilken bane som var hva også, måtte bruke g_knap sin oppstilling som ser ut til å stemme :p Og med det samme jeg er inn på det, kunne noen sett over førsteposten om baneoppstillingen stemmer med onlinerankingen nå? (Ble litt forvirret underveis, men håper det er noen lunde nå :)).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
London Normal

# Rundetid---Medlem---------Bil brukt------Dekktype----Kjøreutstyr

1. 0.53.396----rossifan46 - Ferrari 599 - --R3/R3-----------DFP

Bevis:Lagret replay...mulig å sende det over tro?

 

Kjører alltid B4 når jeg skal sette tid på denne banen. Starter som nr.6 og kjører meg opp til 1. rett før siste sving 1 runde. Da har jeg to runder å sette tid på. Akkurat kjøpt 599'n, så har nok en del å gå på, har kjørt F430 ca samme tid.

 

Ser du ligger inne med din tid på online rankingen...hvordan kjører du for å få til det?

Fant tiden din på online-rankingen, som var bedre enn den du nevnte i posten i quote, så la til den jeg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jepp...da er det bare å kjøre på, så lagres tidene dine i onlinelistene! Lykke til, gøy å ha noen å kjøre mot her inne :-)

 

Jeg har kjørt mest på Daytona Road og London normal retning. Der er det 599 respektive GT-R som er raskeste bilene å bruke. Kjører alltid Simulation og R-dekk.

Tenkte å kjøre mer på Fuji banen med F430 og GT-R.

Lenke til kommentar
g_knap: Takker for resultat! :)

 

MacGilkuddy: Se på tiden din på "Daytona Road Course" i førstepost. Denne kan umulig stemme (1 min bak g_knap), så kunne du ha sjekket hvilken bane du har den tiden på?

 

Oups! Litt klipping og liming, glemte å endre banen. Så tiden til MacGilkuddy stemmer nok.

Endret inlegget mitt.

 

Min feil sorry :blush:

Lenke til kommentar
Suzuka East

# Rundetid---Medlem---------Bil brukt------Dekktype----Kjøreutstyr

1. 0.52,404----g_knap - GTR-07 - --R3/R3-----------sixaxis

Bra kjørt :-)

 

Totalraskeste bilen rundt Daytona Speedway er faktisk Corvette Z06'n. Er eneste banen den er raskest på. Ellers går det mest i GT-R, 599 og F430.

Lenke til kommentar
Ja, meget gode tider her :)

 

Tok og fjernet "Eiger Nordwand reverse" og "London reverse" da disse ikke blir kjørt av så alt for mange.

 

"Fuji GT" er heller ikke kommet noen tider på, så skal jeg ta vekk den også?

 

Kan ikke snakke for andre, men det er greit for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...