Larsemão Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei. Har slitt lenge med ett problem på min Asus F3T pc. De interne høttalerne funker ikke.. Grunnen vet jeg ikke, og jeg har ikke endret på noen innstillinger. En ting jeg kan legge til er at der man skal plugge inn hodetelefoner, der lyser det rødt... Det gjorde det ikke når høyttaleren funka. Håper noen kan hjelpe! Mvh ruptioN
trn100 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Du har ikke bare fått slått de av da, med Fn - F10 ?
Larsemão Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Du har ikke bare fått slått de av da, med Fn - F10 ? Nope, de står på for fullt
Larsemão Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 hjelp meeg... vil gjerne få høyttalerne til å funke igjen
Steina Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Får du lyd hvis du kobler i hodetelefoner, eller eksterne høytalere?
Larsemão Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Får du lyd hvis du kobler i hodetelefoner, eller eksterne høytalere? Ja, har null problem med alt som gjelder lyd, utenom de interne høyttalerne
Steina Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Så, hvis det lyser konstant på hodetelefonutgangen, så betyr det jo at det er noe fuck med hovedkortet, så det tror at hodetelefoner alltid står i. Dette er nok en hardwarefeil, så har du garanti på saken, så kan du jo sende den inn? Eventuelt så kanskje det er en mulighet for å skru av hodetelefonutgangen. Enten i Windows eller BIOS.
Opelduude Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Start > kontrollpanel > Lyder tale og lydenheter Prøvd den? > Endre høytalerinnstillinger
Larsemão Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Start > kontrollpanel > Lyder tale og lydenheter Prøvd den? > Endre høytalerinnstillinger ja, det hjelper ikke
Larsemão Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Skulle gjerne hatt hjelp med dette, uten at jeg må sende den inn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå