Gå til innhold

WOTLK release dato satt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar de må sette en dato på slike forhåndsbestillingsprodukter enten de vil eller ikke, og de kan jo ikke risikere at produktet ennå ikke har kommet ut når datoen de har satt endelig er der.

Skrevet

TBC ble annonsert på Blizzcon 05 (September eller no) og ble lansert 16. Januar 07. Regn tiden selv, og start å satse på hva du tror.

Jeg tror Sommer/Høst....eller førjul, for å cashe inn på X-mas salget.

Skrevet

De setter en "tilfeldig" dato for å kunne kjøre forhåndssalg. Kan nesten garantere at butikkene vet like lite som alle andre.

Derimot mener jeg å ha lest en bluepost hvor det stod at 2.4 kom til å bli den siste content patchen før expansion. Trist om patchen kommer i februar og pve-guilds må trøkke gjennom Sunwell i 10 mnd før det kommer noe nytt å bite i.

Du trenger neppe å selge unna lvl70-items du har liggende med det første. Beta først, så får vi se.

Skrevet
Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd :(

Ditto. Har først nå fått min første karakter opp i level 62. :)

Skrevet

Jeg tror de vil ta seg tid, siden selv om super-PVE-guilds har tatt alt, så er nok ikke det alt som betyr noe. Hvis Sunwell kommer i Feb/Mars, så er det nok av guilds som vil der før expansion, slik som det var med Naxx var tragisk. Høye krav, og kort tid til å komme seg igjennom innen expansion. Tenker de lærte litt av dette, og vil gi Sunwell lengre tid.

Skrevet
Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd :(

Folk begynner med WoW hele tiden og hvis Blizzard skal ta hensyn til dem kommer det aldri nye expansions.

Skrevet

Personlig håper jeg det ikke kommer før i Juni, siden jeg kommer til å være ganske busy før den tid. Det som ihvertfall er sikkert er at Blizzard vil annonsere det et par mnd på forhånds, så foreløpig kan vi være sikre på at det kommer tidligst i mars, sansynligvis senere.

Skrevet

Folk begynner med WoW hele tiden og hvis Blizzard skal ta hensyn til dem kommer det aldri nye expansions.

Helt enig. Men nå kom vi med våre egne personlige meninger, så posten din var helt unødvendig. :)

Skrevet
Nå jeg sier at Heart Break Kid kom med sin personlig mening, og posten din var helt unødvendig.

Han kom med en ren faktaopplysning. Hvordan er dette en personlig mening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...