MaxXRebo Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) satt og titta på Zailor.no, og kom over at man kan forhåndsbestille WOTLK der nå, men release dato er satt 30/11 2008. Kommer den virkelig så seint? trodde det kom til sommeren 2008 jeg, noen som kan bekrefte dato? http://www.zailor.no/index.php?m=600&c...=11&Group=1 Endret 26. desember 2007 av MaxXRebo
Gakks Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Ingen kan bekrefte, alle kan avkrefte. Ingen dato er satt. Det er altså, og jeg gjentar, ingen dato som er satt.
Skarstard Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg antar de må sette en dato på slike forhåndsbestillingsprodukter enten de vil eller ikke, og de kan jo ikke risikere at produktet ennå ikke har kommet ut når datoen de har satt endelig er der.
nazrm Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Forhåndsbestilte for noen mnd siden, da hadde de satt datoen til 19. Desember 2007.. Hirr.
Atomics Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 TBC ble annonsert på Blizzcon 05 (September eller no) og ble lansert 16. Januar 07. Regn tiden selv, og start å satse på hva du tror. Jeg tror Sommer/Høst....eller førjul, for å cashe inn på X-mas salget.
Kleivis Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Sommer er vel ikke akkurat tiden for å lansere et spill på?
NuckChorris Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Målet dems er vel å lansere 1 tilleggspakke i året, men det tviler jeg sterkt på at de klarer. Får vel bare vente og se
bjorns_1 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Blir berre tull og skrive datoer man tror det kommer ut. Men Blizzard så er ingenting bekreften før det står på wow-europe.com
Ildflue Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 På EB games har vi satt release date til 30/06-08. Vet ikke hvor troverdig det er.
Lacim Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 De setter en "tilfeldig" dato for å kunne kjøre forhåndssalg. Kan nesten garantere at butikkene vet like lite som alle andre. Derimot mener jeg å ha lest en bluepost hvor det stod at 2.4 kom til å bli den siste content patchen før expansion. Trist om patchen kommer i februar og pve-guilds må trøkke gjennom Sunwell i 10 mnd før det kommer noe nytt å bite i. Du trenger neppe å selge unna lvl70-items du har liggende med det første. Beta først, så får vi se.
Shiktu Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd
Litraphy Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd Ditto. Har først nå fått min første karakter opp i level 62.
Atomics Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror de vil ta seg tid, siden selv om super-PVE-guilds har tatt alt, så er nok ikke det alt som betyr noe. Hvis Sunwell kommer i Feb/Mars, så er det nok av guilds som vil der før expansion, slik som det var med Naxx var tragisk. Høye krav, og kort tid til å komme seg igjennom innen expansion. Tenker de lærte litt av dette, og vil gi Sunwell lengre tid.
Heart Break Kid Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd Ditto. Har først nå fått min første karakter opp i level 62. Folk begynner med WoW hele tiden og hvis Blizzard skal ta hensyn til dem kommer det aldri nye expansions.
mad_arab Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Personlig håper jeg det ikke kommer før i Juni, siden jeg kommer til å være ganske busy før den tid. Det som ihvertfall er sikkert er at Blizzard vil annonsere det et par mnd på forhånds, så foreløpig kan vi være sikre på at det kommer tidligst i mars, sansynligvis senere.
Litraphy Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg håper virkelig at det vil ta litt tid før det kommer. dessverre alt for lite av TBC jeg har opplevd Ditto. Har først nå fått min første karakter opp i level 62. Folk begynner med WoW hele tiden og hvis Blizzard skal ta hensyn til dem kommer det aldri nye expansions. Helt enig. Men nå kom vi med våre egne personlige meninger, så posten din var helt unødvendig.
brillan Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Nå jeg sier at Heart Break Kid kom med sin personlig mening, og posten din var helt unødvendig.
Litraphy Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Nå jeg sier at Heart Break Kid kom med sin personlig mening, og posten din var helt unødvendig. Han kom med en ren faktaopplysning. Hvordan er dette en personlig mening?
storken Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Håper det releases til TG, da skal det hardcore levles om det gjør Edit: bestilte det jeg. Endret 28. desember 2007 av storken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå