Gå til innhold

Nye drivere til ATI skjermkort: Catalyst 3.1


Spaz

Anbefalte innlegg

:grumpy: Dette er for dårlig ATI.

 

Har kjørt på Hercules sine cat3.0 drv og de gir bedre ytelse både i 3dMark og i UT2003.

Det ser ut til at Hercules har sin egen måte å forbedre driverene på,slik har det vært med alle driverene jeg har prøvd på mitt Hercules Radeon 9700PRO. Venter i spenning på Hercules sine cat3.1 drv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Matrox sin virtual desktop manager, som fungerte langt bedre enn andre unix-type workspace managere jeg har sett på windows.

Har du testet denne? http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp hvis ikke anbefaler jeg deg det, imo den beste.

 

Jeg kjører win2000, så powertoys fungerer dårlig. Jeg har forsåvidt i mellomtida funnet en desktop manager i Hydravision som fulgte med kortet. Den fungerer greit nok.

 

Men det er fremdeles utrolig irriterende at jeg ikke enkelt får TV-bilde ut på skjerm #2 uten å måtte herje med å forandre oppløsning på skjerm #1.

 

Jeg skulle kjøpt et parhelia-kort isteden. *snerr*

Lenke til kommentar

Jeg må slutte å tenke gameldags når det gjelder win XP. Som skrevet litt lengre opp slet jeg med de ny driverne. System Restor funka ikke, men når jeg gikk inn på selve skjermkorte i device manager, kunne jeg ta roll back drivers.

 

Men idag tidlig var det noe som slo meg. Krever catalyst 3.1 Direct X 9???? Jeg har ikke instalert det..men kanskje derfor jeg fikk så rare ting skje med PCen min.

 

Anyone know??

 

AKIRA

Lenke til kommentar
noen som har problemere med  saphire  radeon 9700 pro  som  har prøv de nye drivere ?  

 

gidder ikke  sette  i  kort og teste selv ,,

 

Vet ikke helt om det er skjermkortet, men jeg har Sapphire 9700 PRO, og det kræsjer fremdeles på 3DMark2001SE med cat 3.1. Jeg har ikke prøvd BF1942 enda. Begge disse kræsjet med cat 3.0 når jeg ikke satte ned AGP-hastigheten i bios(bildet frøs, skjermen ble svart). Når jeg ikke kjører 8XAGP funker det. Ellers har jeg ikke rukket å prøve så mye enda med de nye drivere. Bortsett fra Harry Potter og Delta Force TFD. Men de funket helt fint fra før også. Er det andre som har lignende problemer, eller noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...