Gå til innhold

Wii zapper, ja eller nei?


Amerika

Anbefalte innlegg

Hadde lenge gledet meg til at wii-zapper ble sluppet i butikkene, det så jo veldig genialt ut (hadde vel vært enda bedre hvis nintendo faktisk laget noe som lignet på et våpen. Må jo si at wii-zapper ikke er spesielt pen, men det var jo fordi det skulle være barnevennlig), men zapperen har fått mye dårlig kritikk. Ikke ligner den noe som kan kalles et skytevåpen, og den er visstnok vond å holde i. For ikke å snakke om spillet, som mange sier er et elendig spill.

 

Mange som har omtalt pakken med zapper + spill har gitt det veldig dårlige kritikker mye på grunn av spillet. Derfor er jeg litt usikker, fordi jeg driter vel egentlig i spillet. Det ser jeg kun på som en bonus (da er det jo snakk om om wii-zapper er verdt det den koster...). Jeg er ute etter zapperen, som jeg vil bruke i spill som resident evil og metroid prime 3.

 

Men hvordan er den egentlig?? Kun zapperen? Er det en kul leke? Eller er det noe jeg bør la være å bruke penger på?

 

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest Gamer.no sin anmeldelse. Der fikk den jo 4/10, men da anmeldte de også spillet, som jeg vet er dårlig. De sier jo den er vond å holde i. Da ble jeg litt skeptisk.

 

Men den Nyko-pistolen var jo kul da! Plasten ser veldig billig ut, men anmelderne sier jo at den virker solid. Stoler på dem ;) Tror heller jeg går for denne enn zapperen...

Endret av Scanjet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...