Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette?
b-real Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Prøv å kjør scanndisk eller lignende programmer på floppyen, eller bytt floppy med en ny en og se om det funker.
Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Skrevet 10. februar 2003 Prøv å kjør scanndisk eller lignende programmer på floppyen, eller bytt floppy med en ny en og se om det funker. Mener du error-checking? Hvis ikke, hvordan får jeg kjørt scandisk på floppy? Hvilke andre prog. gjør den samme jobben?
Mr_Sunde Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Det er vel bare å lage en ny boot disk. Kast den gamle. Tror ikke jeg ville brukt den til å flashe bios med viss det er lesefeil på den.
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette? 1/0?? har ikke hørt om det, men du mener ikke i/o da... det lager nemlig litt mer mening for meg :wink: in/out failure...
Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette? 1/0?? har ikke hørt om det, men du mener ikke i/o da... det lager nemlig litt mer mening for meg :wink: in/out failure... Var nok i/o ja. Prøver med en annen diskett.
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 kan jo hende at fd'n din ikke greier å lese disketten, men bare kan skrive på den... det ville være merkelig, men hva er da verden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå