Gå til innhold

Paladin- Levling og Talent builds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har noen bra linker til Paladin guides??

Det jeg vil vite er:

- Beskrivende talent builds(hvordan jeg skal bruke hvert talent point og hvorfor jeg ska brk det på det)

Er forresten ute etter en den talent builden som gjør meg best mulig mot andre klasser. tror jeg vil satse mest på melee dmg

(bare kom med forslag til andre ting jeg burde satse på også)

- Hvilke yrker burde en paladin ha?? Vil selfølgelig ha det som kommer mest til nytte for meg

- Hvordan levle opp fortest mulig?

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det best er er å lvl opp retribution eller prot kommer annen på hva du har tenkt å spille som seinere. å som ret paladin bør du gå for str,int,sta og agi/crit rate. som talent vil jeg tatt noe sånt som dette opp til lvl 50 : http://www.wowhead.com/?talent=sZZVfbt0cuiMot å kansje noe som dette vidre siden jeg går ut fra at du har planer om å bruke paladin din som ret i pvp http://www.wowhead.com/?talent=sxZZVfetMcuiIst

levle opp kan du gjør omtrent overalt. som proff vil jeg gått bs og mining. Hammer smith kansje det beste valg vis du vil ha en bra mace i lvl70.

Endret av mikmat
Skrevet (endret)

På min Pala har jeg valgt å gå på en delt Holy/Protection talent build. Grunnen er at protection gir gode fordeler ikke bare for meg men og for de som er rundt meg (aura f.eks) og Holy gir både meg og party medlemmene det som trenges.

Ret bruker jeg ikke, spesielt ikke i party hvor man har spellcastere som er bygget for oppgaven. Da fokuserer jeg heller med å angripe, buffe og heale medlemmene i gruppen.

Men det er min mening.

Edit: Hva er galt med å starte en ny tråd om noe man lurer på? Samletråder blir for uoversiktlige og det er ikke sikkert man får svar på det man søker. Dette er foresten et forum, og da mener jeg man burde få lov å starte en tråd om det man lurer på uten at folk skal begynne å klistre linker til andre tråder i forumet og si "bruk søkefunksjonen". Man kunne heller bruke tiden til å faktisk svare brukeren på det han lurte på. Er totalt unødvendig oppførsel som har kommet i senere tid, om en moderator synes at man burde bruke søkefunksjonen er det faktisk lov å rapportere det og heller la det ligge.

Beklager rantingen og offtopicen men jeg er piss lei av den "bruk søkefunksjonen" jorret som kommer ALT for ofte. Skjerp dere.

Endret av Bear^
Skrevet
Dersom du skal fortest mulig til 70 går du ret.

I hvilken dimensjon er det raskere å ta 1 mob med ret enn å aoe opptil 10 mobs uten problemer som prot?

Skrevet

Det går nok dårlig før level 45, dog.

Og det er sjelden at man for ethvert quest finner slike ansamlinger mobs - og som helst er melee.

Men for ren grinding? Ja, sikkert. Men questing er og blir raskest, noe som lar seg lettest gjøre so m ret. Gjorde 1 til 70 på 5 dager og 9 timer uten noen som helst boost foruten tre SM runs (alle sidene), og jeg tviler på at det samme er mulig som prot, da man er høyt opp i levels før man får de gode talentene. Meh, rant. Whatever. :))) 1 > 70 raskest, ret, k.

Skrevet
Det går nok dårlig før level 45, dog.

Og det er sjelden at man for ethvert quest finner slike ansamlinger mobs - og som helst er melee.

Men for ren grinding? Ja, sikkert. Men questing er og blir raskest, noe som lar seg lettest gjøre so m ret. Gjorde 1 til 70 på 5 dager og 9 timer uten noen som helst boost foruten tre SM runs (alle sidene), og jeg tviler på at det samme er mulig som prot, da man er høyt opp i levels før man får de gode talentene. Meh, rant. Whatever. :))) 1 > 70 raskest, ret, k.

129 timer? Screens, please.

Skrevet

1 -> 35 = retribution.

35 -> 70 = protection.

Sånn gjorde jeg det. Protection er faktisk ikke så ille i azerothquesting med 2h + reckoning, selv om retribution går hakket fortere. Mye mer drikketid, da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...