Sanshin Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Fikk Call of Duty 4 til jul, når installasjonen var ferdig kom erroren med at skjermkortet/drivere ikke støtter 'separate alpha blend , glow will be disabled. Kan det gå med mitt NVIDIA GeForce FX 5700LE og de rette driverene? i så fall ville jeg vært fornøyd om noen kunne gi LINK til oppdaterte drivere. Om det hjelper så har jeg en Asus, 1,5GB RAM , AMD Athlon 64 Processor 3000+ 2009Mhz hastighet prosessor med windows XP.
Arne Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Er det stor krise å ikkje få glow med den pcen på call of duty 4? For spelet startar sant?
Sanshin Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Starter ikke nei, det bare står stille med erroren og om jeg klikker OK eller lukk så går spillet bort
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Starter ikke nei, det bare står stille med erroren og om jeg klikker OK eller lukk så går spillet bort sikker på at spillet støtter skjermkortet ditt?
Opelduude Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Starter ikke nei, det bare står stille med erroren og om jeg klikker OK eller lukk så går spillet bort sikker på at spillet støtter skjermkortet ditt? Minimum er 6000 ettelleranna har samme problemet selv. DE BURDE merka spillet med "Kun for nye pc-er"
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 vis det er 6000 serien som er minimum så er jo tråden løst. bytt til nyere skjermkort sier man da. mvh exiztzor
bjerkman Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest fint test som tester om pcen din tester mange forskjellige spill. gir også link vis det trengs oppdatering mvh Bjerk
Sanshin Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest fint test som tester om pcen din tester mange forskjellige spill. gir også link vis det trengs oppdatering mvh Bjerk blir vel nytt skjermkort da, takk så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå