Gå til innhold

Byttet mobilen, elkjøp kjøpt og abonnement pris, ikke 1 uke gammel engang. Er det mulig?


Anbefalte innlegg

Hei jeg fikk SE w91i til jul. Mobilen er kjøpt fra elkjøp kjøpt med abonnement pris, videreføring av mor sitt abonnement.

Så er saken:

Jeg hadde 4 mobil på lista dette er den jeg minst ville ha.

Og mobilen er defekt! Herlig julegave:P

Mobilen er 3-4 dager gammel

Er det mulighet for at jeg kan få byttet mobil? garanti? Eller har jeg ingen andre rettigheter enn at jeg kan kreve at elkjøp fikser mobilen min og at jeg kan be om en annen mobil i mellom tida?

 

Er det håp for at jeg kan få byttet mobilen?

 

Mvh HeroN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ingen rett til å bytte eller heve kjøpet. Elkjøp oppererer ikke med 30 dagers returrett på varer solgt med abonement eller mobiltelefoner.

 

Hva er galt med telefonen?

 

Hvis du er kjapp til nærmeste elkjøp kan det hende at de tar telefonen på DOA (dead on arival) , som oftest må gjøres innen en uke etter salgsdato. Da vil de bytte telefonen din i samme telefon eller hvis du er heldig kan du velge andre tlf'er

Lenke til kommentar
Du har ingen rett til å bytte eller heve kjøpet. Elkjøp oppererer ikke med 30 dagers returrett på varer solgt med abonement eller mobiltelefoner.

 

Hva er galt med telefonen?

 

Hvis du er kjapp til nærmeste elkjøp kan det hende at de tar telefonen på DOA (dead on arival) , som oftest må gjøres innen en uke etter salgsdato. Da vil de bytte telefonen din i samme telefon eller hvis du er heldig kan du velge andre tlf'er

Mobil skrur seg av og på som den vil Noen ganger bare blinker den i ny og ne uten at du for gjort noe..

Lenke til kommentar

Om den er defekt - kom deg til butikken i MORGEN! Den er såkalt DOA, dvs at sony ericsson bytter den uten at den repareres eller lignende. Men det avgjørende er at du så fort som mulig kommer deg til butikken for å få levert den inn!

 

Gjerne med din mor, siden hun var den som kjøpte den. Spør så samtidig om du kan få bytte i en annen modell, og evt betale mellomlegg :).

 

Men det avgjørende for at du skal kunne få levert inn igjen mobilen, istedenfor at den kun blir reparert (og da kan du glemme å få bytta den) er at du kommer deg i butikken i morgen.

Lenke til kommentar
Om den er defekt - kom deg til butikken i MORGEN! Den er såkalt DOA, dvs at sony ericsson bytter den uten at den repareres eller lignende. Men det avgjørende er at du så fort som mulig kommer deg til butikken for å få levert den inn!

 

Gjerne med din mor, siden hun var den som kjøpte den. Spør så samtidig om du kan få bytte i en annen modell, og evt betale mellomlegg :).

 

Men det avgjørende for at du skal kunne få levert inn igjen mobilen, istedenfor at den kun blir reparert (og da kan du glemme å få bytta den) er at du kommer deg i butikken i morgen.

Skal på elkjøp imorgen med min mor å høre med dem:)

Satser på at jeg for byttet mobilen i en annen:) gjerne en smart telefon

 

Hjertelig takk for hjelp Alastor og Loko :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...