Gå til innhold

Feilmelding etter 1 minutts spilling i Call of Duty 4 (punkbuster)


Anbefalte innlegg

Ja, nå var det jul igjen! Og jeg fikk Call of Duty 4 i julepresang... Så innstallerte jeg det, lasta ned den nyeste patchen. Og punkbuster, oppgraderte punkbuster på Call of Duty 4 (gjort det to ganger) og allikavel kommer denne feilmeldingen opp etter ca 1-2 minutts spilling!

 

"Punkbuster kicked player Simenrf for Losing Key packets"

 

som sagt gått på Punkbusters hjemmeside og oppgradert Call of Duty 4! Og lastet ned nyeste patch 1.4!

 

 

Så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har noe med nettet å gjøre. Pakkene som PC-en din sender ut kommer vel tydeligvis ikke fram. (Nettverkspakkene altså, ikke julepakkene, høhø lolol)

 

Dette skjedde med meg også da jeg hadde lan, altså når jeg delte 6mbits-linja mi med 5-6 andre personer. Mere hjelp enn det kan jeg dessverre ikke bidra med! ;)

Endret av AleXzorZ
Lenke til kommentar

Det er som skrevet tifligere PB feil.....last det ned på nytt (Download) og installer det....når du kommer har kommet inn på den meny lignende greia trykk på CoD 4(hvis det ikke er der bare: "add game...") og velg check for updates..eller lignende...

 

 

 

EDIT: så nå at du hadde skrevet at du hadde gjort dette.....hmmmmmmmm mystifitisk... det funket for meg vertfall

Endret av illegal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...