crazylazy Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Er ute etter deres meninger om den beste nye og den beste telefonen noen sinne. Hva er best? Skal kansje kjøpe ny, har en Sony Ericssons K600i. Leter etter en som er bedre, men K600i en er i akkefall vantett.
genser Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Liten tvil om at det er Nokia N95 8GB, Nokia E90 eller HTC Tytn. Nevner du noen krav eller behov så får du bedre hjelp, men skal du ha telefonen med flest tekniske finesser blir det en av de tre nevnte over.
crazylazy Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Billig, er nok det viktigste kriteriet.
apwr Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 HTC Tytn er definitivt ikke den beste telefonen per dags dato. Nokia N82 er kanskje den mest komplette telefonen i dag, og det til en svært akseptabel pris.
Markn Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Bra du sa noe om den telefonen.. En kjenning sa at noen på jobben hans fikk problemer med akuratt disse telefonene. Jeg som kjøper har hatt problemer med nokia. Noe som gjorde meg pisst. Har nå en Sony Ericsson K800i SE. Denne tåler relativt _MYE_. Så jeg sier at Sony Ericsson har de beste telefonene Har ikke levd ett langt nokk liv til å utale meg om andre telefoner enn Nokia og Sony! Endret 27. desember 2007 av Markn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå