anders! Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Hei! Fikk satt igang media server fra PCen til PS3'n i går og alt fungerte veldig bra! Eneste problemet er vel at jeg ikke kan spille av noen video filer i det hele tatt:P Kommer opp at filformatet ikke er støttet eller at filen er korrupt. Så spørsmålet er, hvilke video formater støtter PS3?
DeadManWalking Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Det skulle komme divx støtte, men når det kommer... eller om det har kommet
2bb1 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Den har kommet! Bare å oppdatere systemet om du ikke har gjort det.
anders! Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Den har kommet! Bare å oppdatere systemet om du ikke har gjort det. Har FW 2.10. Hva mener dere med divx støtte? At den støtter alle filer som divx støtter? Har lasta ned en kodek til WMP som gjør at den kan spille av filmer med DivX.
ttt Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Divx-støtte betyr at PS3 kan spele av filer som er lagra i divx-formatet. Mange filmar/seriar som blir lagt ut på Internett er i dette formatet (eg tenkjer sjølvsagt på lovlege filmar/seriar).
anders! Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Divx-støtte betyr at PS3 kan spele av filer som er lagra i divx-formatet. Mange filmar/seriar som blir lagt ut på Internett er i dette formatet (eg tenkjer sjølvsagt på lovlege filmar/seriar). Jeg tenker ikke på sånne filmer. Men filmer jeg har lagd selv, eller tatt opp med kameraet mitt! Mange er i .avi format. Fikk ikke dette til å fungere!
Selvin Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) AVI. er kun containeren til videoen, DIVX er selve codecen. Fungerer XVID forresten? http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_Video_Interleave Endret 24. desember 2007 av Selvin
rallrall Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Ikke hatt noe problemer med de xvid-filene jeg har spilt av i alle fall
Kebab GUD Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har ingen problem med Divx eller Xvid.. så lenge jeg ikke streamer fra C: altså ... rar liten bug det der...
tosk422 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har ingen problem med Divx eller Xvid.. så lenge jeg ikke streamer fra C: altså ... rar liten bug det der... Ps3 støtter mp4. Hvis dere er lur så laster dere ned et converteringsprogram og converterer feks. .avi filer om til mp4. så kan du spille de av på playstation 3:D
dekar24k Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Men man får ikke streamet fra nettverket uten å bruke f.eks. TVersity? Endret 25. desember 2007 av dekar24k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå