Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Hallo, jeg har laget et lite platform/fighting-spill til en konkurranse på en spill-side. Derfor lurer jeg på om noen av dere kan spille det og gi en rating på hva dere syntes? Vinneren av konkurransen får 1000 dollar. De teller med ratingen, så derfor spør jeg dere. Her er et bilde fra spillet: Play Spillet kan spilles i browseren din (FF og IE) hvis du laster ned en codec, men ellers må du laste spillet ned fra siden. Takk.
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Kult spill Synes snø mennene var vanskelig Men må regge meg for å vote så orker ikke det Sry! Men dritt kult spill
Bata Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Det er ikke å regge stemmer hvis du spiller alle spillene, eller i alle fall et utvalg, dessuten så får du jo strengt tatt ingenting for stemmen heller. Så du taper ingenting og det er en fin gave IMHO.
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Men må regge meg for å vote så orker ikke det Sry! Ah. Dette visste jeg ikke. Forventer ikke at noen gidder å registrere seg. Det hadde jeg ikke giddet selv heller, for å være ærlig. Men det hjelper faktisk å bare spille spillet også.
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Kunne trenge litt hjelp her. Kommer meg ikke vidre
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Kunne trenge litt hjelp her. Kommer meg ikke vidre Upps. Hvordan kom du dit uten jetpack? :o Er bare å gå inn i "save.ini" filen og set "pak" til 1. Da får du jetpack når du starter. Måtte rushe spillet den siste uken, så det er sikkert en del bugs.
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) jeg avsluttet i går så startet i dag. Og da hadde jeg ikke jetpack Men ellers kjempe spill!!! laget det helt alene? Den blir pak 0 uansett Endret 24. desember 2007 av Symphony^
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 jeg avsluttet i går så startet i dag. Og da hadde jeg ikke jetpack Men ellers kjempe spill!!! laget det helt alene? Den blir pak 0 uansett Oi da. Det var synd. Jeg har selv spilt gjennom det en gang, gikk ut og inn, da funket det. Rart. Da tror jeg du må slette savegamenene og starte på nytt, dessverre. Laget det selv, ja. Musikken har noen andre laget, da.
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Heftig bra Lande Fett spill når man har lite å gjøre
Spookey22 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Bra spill! Forresten, er ikke du Mordi på GM forumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå