ekwathne Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Dette er en bildetråd hvor en kan poste bilder og diskutere kabinetter. Her kan man poste bilder av allslags kabinetter, kabinetter en syns er fine, stygge, rare, spesielle osv. Hold dere saklige og ikke prat off topic! --------- Begynner jeg med et lettere modifisert Silverstone kabinett som jeg liker godt.
Dusken Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Det finnes allerede en tråd om kabinetter. Deres kabinetter her!
ekwathne Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Det finnes allerede en tråd om kabinetter. Deres kabinetter her! Er klar over det men det er kabinetter som en eier selv. Meningen med denne tråden er at en kan poste bilder og diskutere allverdens kabinetter. Ovenfor er et ekempel, et kabinett jeg liker men ikke eier selv.
ekwathne Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Kom over enda ett flott kabinett idag. Meget spesiell og fullført mod. Finns en lignende mod på forumet her fra før også, "miss bellandy" eller noe i den duren. Prosjekt. Hva syns folket om kabinettene? Har dere noen kabinetter dere liker eller hater?
Niern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Fant noen =P Case mod1 Litt rotete men stilig! Case mod2 Ser veldig high tech ut =P Case mod3 Pen farge samt design Jeg personlig ville valgt Case mod2 =P
Dusken Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Fant noen =P Case mod1 Litt rotete men stilig! Case mod2 Ser veldig high tech ut =P Case mod3 Pen farge samt design Jeg personlig ville valgt Case mod2 =P De to siste der kjenner jeg godt ifra Casemodgod.com. En Brasilianer som lagde dem. Tror ikke workloggene ligger der lenger, siden sia ble ordna på.
ekwathne Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Den siste casemodden har jeg sett på bit-tech.net også.
techs Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Begynner jeg med et lettere modifisert Silverstone kabinett som jeg liker godt. De har jo glemt skjermkortet !!! Endret 28. desember 2007 av techs
ekwathne Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Gidd å quote bilder da. I workloggen stod det at han hadde modifisert og vannkjølt kabinettet for en kamerat. Sikkert ikke meningen med vannkjøling på skjermkortet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå