Gå til innhold

anngående cheats på xbox 360

Xillion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du bruker cheats på xbox 360 og noen av dem ''oppfyller'' en achivements som f.eks på The Godfather at alle busines'ene blir dine, får du Gamerscore da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får heller ikke achievements i CoD4 hvis man bruker cheats, litt latterlig at man ikke får det når man bare bruker cheats som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Greit nok når man har cheats med unlimited ammo da.

Skrevet
Man får heller ikke achievements i CoD4 hvis man bruker cheats, litt latterlig at man ikke får det når man bare bruker cheats som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Greit nok når man har cheats med unlimited ammo da.

likt skal vere likt sier bare jeg ;) uansett

Skrevet

Ja, likt skal være likt! Man skal liksom tjene gamerpoints, og ikke få de i gave :p hvis du vil ha svart hvitt, så tar du bare å skrur ned kontrasten/farge på tv'en ;)

Skrevet
hvis du vil ha svart hvitt, så tar du bare å skrur ned kontrasten/farge på tv'en ;)

Så må man drive og stille frem og tilbake hele tiden? Jeg vil ikke kalle svart/hvit-bilde for noen form for cheat, og da ser ikke jeg problemet å bruke en kode som gir deg det. Cheat er koder som gir deg fordeler, en slik kode er med andre ord ikke noe cheat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...