Gå til innhold

Kommer det en test av AMD Barton snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke unngå å se at hardware.no hadde mottatt en Barton fra AMD..blir det lenge til vi ser en skikkelig test (les overklokking) her på overklokking.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne ikke unngå å se at hardware.no hadde mottatt en Barton fra AMD..blir det lenge til vi ser en skikkelig test (les overklokking) her på overklokking.no?
De har jo overklokket den på hardware.no . Overklokking.no er jo en søsterside og trenger vel ikke gjøre samme jobben om igjen. (unødvendig med dobbeltarbeid)

Eller mente du overklokking med helt andre metoder enn i artikkelen? (vannkjøling?)

Skrevet

Må den ikke komme først da?

Den har kommet!

Eller mente du overklokking med helt andre metoder enn i artikkelen? (vannkjøling?)

Riktig..jeg burde kanskje har formulert meg bedre!

Vannkjøling og kanskje enda sterkere saker...de har jo en vapochill! Hadde vært interessant å se hvor langt Barton er villig til å gå!

• 2 uker senere...
Skrevet

Overklokking.no består av flere skribenter som er akkurat som vanlige personer. Overklokking.no har ikke en vappochill. En av skribentene har en..

(Følte bare at jeg måtte påpeke det)

• 3 måneder senere...
Skrevet
Viktig poeng, CFD. VapoChill er hos Vidar i Narvik, Barton er (snart) hos meg på Lillehammer. Det gjør det hele litt vanskelig.

denne posten er gammel....

så hvor i hulvetste(tungekrøll? :p ) blir det av resultatene da?

max oc! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...