biach777 Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hei Tenkte jeg skulle kjøpe Half-life, men lurer på om det er noen betydelig forskjell på Half-life orginal og Half-Life Source??? Noen som veit noe?? Takker for all hjelp Endret 23. desember 2007 av biach777
DoktorBacon Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Såvidt jeg har skjønt så er forskjellene veldig små. Noe bedre fysikk og mer realistisk vann eller noe sånt på Source versjonen.
biach777 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Såvidt jeg har skjønt så er forskjellene veldig små. Noe bedre fysikk og mer realistisk vann eller noe sånt på Source versjonen. Ok, tror jeg går for orginal;)
Mr. Fiskum Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) *never mind* Endret 24. desember 2007 av Mr. Fiskum
biach777 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Veldig små forskjeller? Har du prøvd de to spillene eller?Grafikkmotoren source, som Half Life 2 benytter seg av er så uendelig mye bedre enn Half Life (1) sin. Fysikken på Half Life 2 er enormt bra. Du kan gå rund å nesten løfte og kaste på allt du vil, mens på half life så kan du bare flytte på noen få kasser.. Men med tanke på historien i Half Life (som er skremmende bra) så vil jeg anbefale deg å kjøpe Half Life og deretter Orange Box. Har orange box;)
Bear^ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Veldig små forskjeller? Har du prøvd de to spillene eller?Grafikkmotoren source, som Half Life 2 benytter seg av er så uendelig mye bedre enn Half Life (1) sin. Fysikken på Half Life 2 er enormt bra. Du kan gå rund å nesten løfte og kaste på allt du vil, mens på half life så kan du bare flytte på noen få kasser.. Men med tanke på historien i Half Life (som er skremmende bra) så vil jeg anbefale deg å kjøpe Half Life og deretter Orange Box. Half-Life: Source er mer eller mindre likt med originale Half-Life (som var det trådstarter lurte på). Eneste forskjellen er at det er litt mer realistisk vann. Utenom det er Half-Life: Source og originale Half-Life identiske. Nå var ikke spørsmålet heller relatert opp mot Half-Life 2 men heller originale Half-Life og Half-Life: Source er forskjellig eller identisk hvor svaret selvfølgelig er at forskjellen er forferdelig liten.
MittParadoX Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 etter og ha spilt igjennom HL2, HL2 EP1 og HL2 EP2, har venta så lenge som mulig før jeg begynte med EP2 for og dra det ut mest mulig^^ men når jeg var ferdig satt jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe HL1, men etter og ha sett dette: Black Mesa: Source lurer jeg på om jeg heller skal vente litt til det kommer.
biach777 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 etter og ha spilt igjennom HL2, HL2 EP1 og HL2 EP2, har venta så lenge som mulig før jeg begynte med EP2 for og dra det ut mest mulig^^men når jeg var ferdig satt jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe HL1, men etter og ha sett dette: Black Mesa: Source lurer jeg på om jeg heller skal vente litt til det kommer. Ville ha kjøpt vanlig half-life først og spilt igjennom det før du begtynte på Black Mesa...
Mr. Fiskum Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Veldig små forskjeller? Har du prøvd de to spillene eller?Grafikkmotoren source, som Half Life 2 benytter seg av er så uendelig mye bedre enn Half Life (1) sin. Fysikken på Half Life 2 er enormt bra. Du kan gå rund å nesten løfte og kaste på allt du vil, mens på half life så kan du bare flytte på noen få kasser.. Men med tanke på historien i Half Life (som er skremmende bra) så vil jeg anbefale deg å kjøpe Half Life og deretter Orange Box. Half-Life: Source er mer eller mindre likt med originale Half-Life (som var det trådstarter lurte på). Eneste forskjellen er at det er litt mer realistisk vann. Utenom det er Half-Life: Source og originale Half-Life identiske. Nå var ikke spørsmålet heller relatert opp mot Half-Life 2 men heller originale Half-Life og Half-Life: Source er forskjellig eller identisk hvor svaret selvfølgelig er at forskjellen er forferdelig liten. Haha, tenkte ikke på tillegspakken jeg. Da må jeg unnskylde
MittParadoX Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 etter og ha spilt igjennom HL2, HL2 EP1 og HL2 EP2, har venta så lenge som mulig før jeg begynte med EP2 for og dra det ut mest mulig^^men når jeg var ferdig satt jeg og lurte på om jeg skulle kjøpe HL1, men etter og ha sett dette: Black Mesa: Source lurer jeg på om jeg heller skal vente litt til det kommer. Ville ha kjøpt vanlig half-life først og spilt igjennom det før du begtynte på Black Mesa... jeg har spilt igjennom HL før, men har lyst til og spille igjenom det igjen bare^^ mange år siden jeg spilte det sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå