Gå til innhold

Spill vil ikke starte. I det heletatt, faktisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spille, men så vil ikke spillet starte. Er ei litt gammel maskin, jeg har putta i "nytt" skjermkort (gf 6600gt), 1 gig ram, 2600+ (1.9 ghz).. Skal jo være mer enn nok til å kjøre feks BF 1942 dette? Har SP2, nyeste driverne til skjermkort og lydkort osv osv.. Klarer ikke å finne ut hva som er feil! Skjønner ikke hva det kan være som gjør at ingen ting funker her altså. Noen som har noen tips? Har surfa _ganske_ så mye på google etter svar, prøvd ca en million ting, men ingen ting hjelper.

Svær stjerne i boka til han eller hun som kan hjelpe meg med dette! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, hehe. Nei det skjer ingen ting. Timeglasset kommer opp i ca et sekund, etter det skjer det ingen ting. Om jeg trykker ctrl-alt-del er det heller ingen prosesser eller programmer der som har noe med bf og gjøre. Det ganske enkelt virker ikke.

Skrevet

Hehe joda er det.. :p Så problemet når jeg skal legge inn en patch er at patchen ikke finner noen BF-installasjon og installere seg til. (Tog du an?) Får beskjed om at patchen ikke finner noen installasjon av BF. Hvordan fikser jeg det da?

Skrevet
Hehe joda er det.. :p Så problemet når jeg skal legge inn en patch er at patchen ikke finner noen BF-installasjon og installere seg til. (Tog du an?) Får beskjed om at patchen ikke finner noen installasjon av BF. Hvordan fikser jeg det da?

tror ikke vi har lov til å hjelpe deg videre siden det er piratkopi, dessverre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...