reor Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan laste ned Flightsimulatorer? Jeg er interesert i både propell og jetfly , store og små, Vanlige eller kampfly eller helikoptersimulator. Single og Multiplayer samt info om servere hvor man kan fly online. Takker for innspill! Endret 23. desember 2007 av reor
KristianF Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Du kan fly i gratisspillet "Rigs of Rods". http://rigsofrods.blogspot.com/ Utenom det, så finnes "Flight Simulator" spillene og X-Plane (begge koster penger). Og mange mange flere.
vikingkylling Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Om du er interessert i flysimulatorer anbefaler jeg at du investerer i MS Flight Simulator X og en god flightstick (om du ikke har en fra før). Det koster, men det er helt klart verdt det. Du kan fly hvor du vil, det er en rekke oppdrag å leke med, og det er til og med multiplayer. Det er nok ingen kampfly (det er et i ekspansjonen, men uten våpen) og få helikoptre, men ellers er det svært bra utvalg. Jeg er bare delvis interessert i slike "spill", og selv jeg elsker det.
reor Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Takker for tipsene så langt og ønsker meg flere tips om både realistiske fly og helikoptersimulator. Aller helst bør de være Multiplayere og med mulighet for onlinespill. (Planlegger å kjøre sjefen noe veldig.) Når det gjelder Flightsimulator X så testet jeg på CNET om laptopen min kunne brukes og svaret var ikke entydig,nermest et tja og jeg var like langt. Når det gjelder stikke så må jeg ha ny. Den forrige knakk jeg i dogfight og det er nesten litt flaut , men det går tydeligvis ann. Tips på god stikke motaes med takk.
inawindyplace Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Flyr FSX med denne stikka: http://www.pixmania.com/no/no/88995/art/th...-afterburn.html Denne har ikke force feedback (smak og behag, men jeg synes ikke de funker på flystikker) Veldig godt fornøyd med den, gode og jevne bevegelser, og et pluss at throttle er avtagbar og kan plasseres "uavhengig" av joysticken. I praksis betyr det at jeg har throttle til venstre, tastatur og mus i midten og joystick til høyre på databordet mitt. Snedig detalj. Ikke er den fryktelig dyr heller, jeg kjøpte min stikke for 2 år siden, og har fungert smertefritt i både XP og Vista.
-sparks- Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ekte fly har vel ikke force feedback bevegelser på stikka uansett? Med unntak av ww2 fightere og slikt da selvfølgelig Endret 23. desember 2007 av -sparks-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå